Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Jag tycker att han ska slå ihop alla filmer till en fet långfilm...ett EPOS om man så vill...ett MÄSTERVERK man kan se på i timmar när man tröttnat på all sol ute och på att fumla med flickvännens rattar och på PS3...Då kan man man slå på EPOSET och hämta inspiration i timmar ! Kanske nått för långa, kalla vinterkvällar ??

Haha, ja gärna. 10 timmars JJ(CBR)JJ Director's Cut Extended Edition with Commentary. Allt i 240p.

Lite vågat att låta bruden köra, lätt inte super bra när hon kom iväg.

Fortsätt filma och öva.:yoparty

Alla har vi varit nubörjare! :hojsmilie
Första hojen ja körde va en tung sporthoj å han va nog mer rädd en jag! :)
Fick henne å börja köra 2hjuligt eller fall!:tummenupp

Jag har sammanfogat de två senaste klippen. Tänkte att det var smart..... men nu i efterhand... så får vi se hur det går... :tungan:yoparty

Vafan är detta för skit?
Någon som har hört engelska förut kan ju inte ta detta på allvar. Detta är en sån gubbe som borde lyssna på alla människor som säger till honom att han är skit... För helvete detta har sämre nivå än karaoke...

Eilert är ju en legend. :7peta

nån som kan förklara 1.37 på sista klippet?

återigen kör du med på tok för dåliga säkerhetsmarginaler, spec under regn/blött väglag

hm... sa du inte att du slutat köra galet? Ska jag rabbla upp alla fel du gjorde? näää...orkar inte...Ursäkta mig men du ska f*n inget kort ha....dig vill jag inte möta på, på vägen....punkt slut

Tycker det börjar likna skolmaten, man letar efter något att klaga på oavsett om det är ok eller inte. Undrar hur många av det som kommenterar brister som skulle klara en dag med en kamera på hojen och ett gäng som sitter och granskar efteråt utan att man kan hitta tabbar om man letar. Tycker själv att man gör ett antal mindre missar på en dag, sådant som man skulle gjort annorlunda om man kunde korrigerat i efterhand, allt från spårval till ett tveksamt filbyte. Det som är bra är väl att man noterar det och förhoppningsvis inte gör samma missar för många gånger.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT