Samkväm hos Macho Woman

Jag bor precis nedan i hägersten så jag kommer...säg till vilken dag så e jag där ok..nemas problemas..puss o kram så länge..

Frida skrev:
Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whisky ;) Bara du å jag.. :kär

Hmm.. en av oss bör nog få en personlig inbjudan iaf. Det tycker jag nog. Men sen är det ju lugnt.

Men visst... Dricka whisky hos dig lät ju defenitivt som ett alternativ om man inte blir bjuden!!! Jag kan till och med ta med mig några flaskor själv. Vi kan ha en egen liten mysig whisky-provning med allt från irländsk blended till 30årig Glenfiddich...

/Lucky9

Jag hälsar gärna på MW. Himla fiffigt att man slipper åka till Borås numera för att göra det! MW: Jag lovar att inte glömma nån färgburk denna gång.

Frida skrev:
Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whisky ;) Bara du å jag.. :kär
Vafalls??????
Vad är det jag hör Frida???

Skall du dricka whiskey å så får inte jag någe! :(

gpf skrev:
Så alla som inte får PM är losers och bör gå hem och deppa i en garderob.
jahapp.....nu har jag inte fått nåt pm än och gör mig klar för att acceptera att jag e en loser :(

he he he

FEST is the name of the game,men man e ju inte direkt nån "kändis" på sidan då man inte haft den så länge.är dock en ÄKTA gammal "gaaaaaser" som aldrig bangar för nåt.

Jäääla bonnläppar! :mad:
Varför tror ni miss Woman flytta hit för?
Inte för att umgås med folk i LRF-keps & blåställ heller...??

Håll er till era egna gärsgårdsfester, Macho Woman är vår nu!! :finger

:hej :whip ;)

Jag har inte heller fått nått PM tant Jenny! :rolleyes:

........ men jag kommer å stör dig iallafall ........ :öl :öl :öl :öl

... tittar gärna förbi om jag får....(fast ja inte fått nåt pm jag heller....)

Macho Woman skrev:
Jag har inte skickat några PM än!!!
:whip märk att jag skrev att "..de som inte får PM.."
Förresten så måste både gpf, Soppatorsken och Sweedo komma, annars tänker jag låsa in mig i en garderob och deppa.
Aha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition.

gpf skrev:
[BAha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition. [/B]
Tur för dig att du inte är lika feg när du kör hoj! :D

Jag har inte vågat kolla min PM-låda överhuvudtaget sen den här tråden kom upp. Tänk om det inte finns något där, hua vad besviken man skulle bli :eek:

Ska ni verkligen spamma sönder MW,s tråd nu förresten :smasha

/Ickespammaren

Sitt inte orolig! Ditt PM kommer.

Frida: Eftersom det lär bli överskott på herrar bör vi i jämlikhetens namn jämna ut med så mycket kaxiga hojbrudar som möjligt. Ta med väninnan!

Caffe: Bra rutet! Fast jag tror att vi stockholmsfjollor skulle må bra av att umgås med tvättäkta bonnläppar ibland så att vi får oss en dos sunt förnuft.

Caffe skrev:
Håll er till era egna gärsgårdsfester, Macho Woman är vår nu!! :finger

Hahaha! :tummenupp

Men MW, vi blir ju semigrannar eller nåt liknande då!
Om du inte handgripligen slänger ut mig redan innan jag kommer dit så dyker jag nog upp oxå, det är ju krypavstånd hem därifrån :)
Den här gången VET du vem jag är? :)

Jag vill inte ha något PM. Jag orkar inte åka upp till Stockholm bara för att festa loss med några lönnfeta kan-stunta-men-inte-svänga-människor och en vegitariskt svenskalärare med kommunistiska åsikter.

Fan att det ska vara så långt... :(

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing