Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frida skrev:Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whiskyBara du å jag..
![]()
Vafalls??????Frida skrev:Vi ska ju gifta oss, så du kan följa med mig! Fast det är klart, jag har inte heller fått nån personlig inbjudan så... Annars kan vi va hemma hos mig å dricka lite whiskyBara du å jag..
![]()
jahapp.....nu har jag inte fått nåt pm än och gör mig klar för att acceptera att jag e en losergpf skrev:Så alla som inte får PM är losers och bör gå hem och deppa i en garderob.

Gpx skrev:Hänger på om nån pröjsar boendetar med dunken
![]()

Macho Woman skrev:Jag har inte skickat några PM än!!!
märk att jag skrev att "..de som inte får PM.."Aha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition.Förresten så måste både gpf, Soppatorsken och Sweedo komma, annars tänker jag låsa in mig i en garderob och deppa.
Tur för dig att du inte är lika feg när du kör hoj!gpf skrev:[BAha, med andra ord så kan jag om jag vill få dig att deppa i en garderob. tufft. men jag tror nog att jag kommer å partar istället för att utnyttja min maktposition. [/B]
Sweedo skrev:Tur för dig att du inte är lika feg när du kör hoj!![]()
Nix! hon är inte singel!!Frida skrev:...men hennes kille gör det. Är det ok då?!![]()
Caffe skrev:Håll er till era egna gärsgårdsfester, Macho Woman är vår nu!!![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |