Att sätta en 17-åring att vakta ett spritförråd är lika lyckat som att anställa en pedofil på dagis.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att sätta en 17-åring att vakta ett spritförråd är lika lyckat som att anställa en pedofil på dagis.![]()
1130 tror jag gick bra för alla imorgon. Typ på shell =)
Hatar väderprognoser över allt annat här just nu. De lovade 30-40 mm regn igår var fan tog de vägen ? Och lovade typ regn idag var fan tog de vägen ? Hur kul ska jag nu ha när jag ska börja jobba :S
jättekul väl? Det e ju sketaskoj att jobba när det e fint väder och hojen står i garaget och frustar!![]()
O ja är full som vanligt, men undrar när och var festen blir av?vill ju supa med andra knuttar :-*
=) De råkar inte vara studentfest och så ?
Är ledig näste helg men kanske lite tidigt så.
Folk får gärna lägga förslag på vilken helg de vill ha lite roligt.
sup lugnt nu pojken.
Okej hehe de blev inte många som ville köra idagingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
![]()
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.![]()
Okej hehe de blev inte många som ville köra idagingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
![]()
Tja tack för omtanken men han läsa det nu![]()
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |