Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
1130 tror jag gick bra för alla imorgon. Typ på shell =)

Hatar väderprognoser över allt annat här just nu. De lovade 30-40 mm regn igår var fan tog de vägen ? Och lovade typ regn idag var fan tog de vägen ? Hur kul ska jag nu ha när jag ska börja jobba :S

1130 tror jag gick bra för alla imorgon. Typ på shell =)

Hatar väderprognoser över allt annat här just nu. De lovade 30-40 mm regn igår var fan tog de vägen ? Och lovade typ regn idag var fan tog de vägen ? Hur kul ska jag nu ha när jag ska börja jobba :S

jättekul väl? Det e ju sketaskoj att jobba när det e fint väder och hojen står i garaget och frustar! :brinnerup

jättekul väl? Det e ju sketaskoj att jobba när det e fint väder och hojen står i garaget och frustar! :brinnerup

Haha nej . Detta var min sista lördag som inhoppare under mc säsong. Har 2 schemalagda lör nästa månad :)

De e semester för mig då 29-30 woho

O ja är full som vanligt, men undrar när och var festen blir av?;) vill ju supa med andra knuttar :-*

O ja är full som vanligt, men undrar när och var festen blir av?;) vill ju supa med andra knuttar :-*

=) De råkar inte vara studentfest och så ?
Är ledig näste helg men kanske lite tidigt så.
Folk får gärna lägga förslag på vilken helg de vill ha lite roligt.

sup lugnt nu pojken.

Hörrni Hässleholm, Kristianstad och däromkringfolk, ingen av era som råkade riktigt illa ut på 22an i morse hoppas jag?

Ush ja, tråkigt när de är så många olyckor nu..
Tror inte de är någon som kör med oss.

Men för de som skulle köra idag.
1130 Shell

Kommer inte idag :(

Fan va tragiskt med sådana olyckor. Var säkert tant Agda som inte såg honom :mad: :mad:

Okej hehe de blev inte många som ville köra idag :) ingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han? :)

Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat. :(

:D du är för jävla stark, tror nästan du får skaffa en momentstav ;)
Kusinen gjorde likadant på sin atv. Då lämna han de till en svetsare som fixade ihop det men då hade de spruckit lite mer.
Hoppas du fixar de snabbt

Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat. :(

Det är väl bara till att dra till närmsta mekaniska verkstad så drar de i en fin helicoil eller? :)

Lite jobbigt att behöva rulla den kanske :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...