Slowroller
Skrämmer små barn
Det blir inget för mig imorrn. Lyckades kvadda Gängorna i oljetråget. Fy fan va trött jag blir på mig själv. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

O ja är full som vanligt, men undrar när och var festen blir av?vill ju supa med andra knuttar :-*
=) De råkar inte vara studentfest och så ?
Är ledig näste helg men kanske lite tidigt så.
Folk får gärna lägga förslag på vilken helg de vill ha lite roligt.
sup lugnt nu pojken.
Okej hehe de blev inte många som ville köra idagingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
![]()
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.![]()
Okej hehe de blev inte många som ville köra idagingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
![]()
Tja tack för omtanken men han läsa det nu![]()
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.![]()
Det är väl bara till att dra till närmsta mekaniska verkstad så drar de i en fin helicoil eller?
Lite jobbigt att behöva rulla den kanske![]()

du är för jävla stark, tror nästan du får skaffa en momentstav
Kusinen gjorde likadant på sin atv. Då lämna han de till en svetsare som fixade ihop det men då hade de spruckit lite mer.
Hoppas du fixar de snabbt
Nästa helg funkar, och om bowling så på zuperbowl i hlmfunkar ju perfa om vi inte är så många
![]()
Jag har en känsla av att gängorna är en sån där insats jag inte vet vad det heter av koppar. Detta skulle kunna förklara ett och annat. Har inte kollat närmare på det. Får plocka loss tråget nån dag och få det fixat. Jag drog inte ens hårt, skruven ville inte sluta snurra bara.![]()
Ja de tycker jag låter rätt bra. Men sen är de var vi ska ha lite fest med =) för de tycker väl inte om ifall man tar med sig egen sprit ?
Du menar att du kan ta av tråg under motorn? Hur jäkla bra som helst ju, bara plocka av det åk till en verkstad och be dem borra upp de och sätta nya gängor och ny bult =) Sen får du se till att bli lite klenare eller försiktigare hehe. Slipper du ju skruva av motor eller dra iväg hojjen![]()
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!