Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Slowroller, om ja hade haft de minsta koll på motorer hade ja erbjödit dig min hjälp, men så ligger de tyvär inte till :p

Rille, nästa vecka är de ju siesta ;)

jasså så du ska in och svira runt med dem hehe. =) jag går inte in på området alls. Inte min stil av musik även om någon är bra =).

Och nu tog ja min sista runda innan däckbytet, vågar inte köra längre , är verkligen helt uppsletet :(

Och nu tog ja min sista runda innan däckbytet, vågar inte köra längre , är verkligen helt uppsletet :(

bytt innan helgen väl :D . Kan tipsa om bra däckkrängare via pm ;).
är de framhjulet ? Tar 45 minuter med att skruva isåfall :).

De är bakdäcket, och min farsa skulle först höra med en kompis, annars pmar ja dig om de inte blev nått :p

De är bakdäcket, och min farsa skulle först höra med en kompis, annars pmar ja dig om de inte blev nått :p

Okej =). hoppas de fixas snabbt men de borde väl vara enkelt på din med. Jag tog mitt bakhjul på ca 40 minuter sist, inga kåpor bak på min ju=).

Någon som är sugen att köra på torsdag 2/5 ? På dagtid då. Röd dag =)

Skulle eventuellt vara sugen på en runda ikväll vid 6 tiden :)
Detta är dock bara en intressekoll för jag vet inte än om jobbet bjuder pp någon överraskning än.

Lägger en liten varning på en väg. Mellan farstorp och länekärr, dvs rakt norrut från farstorp. De har lagt i tjälskott och de sitter inga varningskyltar och ligger fullt med småsten/grus i många av kurvorna. Mest så ni inte kör den vägen och kör fort där för då lär ni lägga er hoj.

Samkörning till NDR (utgår från att alla ska dit :))
1.Svenne

Är det någon som är sugen på en tur imorgon eftermiddag på den härliga röda dagen? Måste köra in mina nya däck innan stora rundan :D

En fråga: Ungefär vilket tempo håller ni när ni kör? Undrar eftersom jag kör glidare och har lite svårt att hänga på märkte jag igår på tisdagsturen. :huvet

hehe

Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.

Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.

Låter vettigt, beror på vart man kör men annars håller jag gärna 70-80 på mindre landsvägar, jobbigt om man behöver pressa på för mycket..

Jojo det är klart märker jag där ligger nån/några bakom mig som håller högre tempo än mig låter jag dom köra om...

Om ni kör imorn hur långt/länge räknar ni med att köra?? Skulle ni samlas kl12? Risken finns att jag hänger med! :banana

Låter vettigt, beror på vart man kör men annars håller jag gärna 70-80 på mindre landsvägar, jobbigt om man behöver pressa på för mycket..

Jojo det är klart märker jag där ligger nån/några bakom mig som håller högre tempo än mig låter jag dom köra om...

Om ni kör imorn hur långt/länge räknar ni med att köra?? Skulle ni samlas kl12? Risken finns att jag hänger med! :banana

Jo bara man är bekväm så.
Jag hoppas folk kan vid 12 tiden. Sen får vi se hur länge vi kör, bara jag är hemma runt 6 tiden blir jag nöjd.
Vi brukar få ihop ca 15-20 mil varje runda men jag har inget planerat för morgondagen :).

Vi brukar samlas på shell i vanliga fall så vi kan väl säga den platsen. Den ligger vid grönängsplan. Första avfarten efter tyringe. Står finja på skylten sen kör till höger uppe på 24an så kommer du rakt på det.

Så vilka är på imorgon ?
kl 12 på shell i hässleholm

såg att de är ett par som ska köra till torekov med samma samlingsplats imorgon. De kör lugnt och fint så frågan är om vi ska hänga med dem ?

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...