Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

hehe ja nästan :)
Men imorgon ska jag ut på en runda så bara att hänga på om någon e sugen.. :banana :banana

Vilken tid idag ons? runt 18? torget i Ängelholm

Ps ZM lägg inte så mycket energi på att vara avundsjuk på dom snabba R1orna vet du vil ha en.

ps 2 bara älskar din snygga nr plåtshållare så snyggt köra orginal ska du köpa pakethållare oxå så din hoj blir riktigt läcker

De rika vet hur de går till, vi fattiga försöker.:huvet
Men visst, det ligger någonting i det du säger :D

Ha ha J.O.B Rik som troll har talat ser fram imot att du kommer med ny hoj ikväll jag bjuder 15.000:- för din med det nya bakdäcket så blir du av med liket

Last edited:
hehe du kan få köpa min när jag ska sälja den..så du får köra ett riktigt märke :tummenupp
Hm ska inte säga för mkt då jag antagligen byter märke nästa år :D
tänkte dra ut i eftermiddag någon gång..

hehe du kan få köpa min när jag ska sälja den..så du får köra ett riktigt märke :tummenupp
Hm ska inte säga för mkt då jag antagligen byter märke nästa år :D
tänkte dra ut i eftermiddag någon gång..

Körningen börjar kl 18 från torget i Ängelholm alla välkomna

Ps Glöm ej vara tankad och klar

Kan inte..håller på och tvättar hojen.
Sen äta & öl på programmet så blir lite tight med tid.

Har du semester nu? Du skulle väl upp till Dalarna var det va? Jag jobbar idag med o sen är jag ledig 6 dagar. :yoparty :)

jopp. körde upp i lördes men kom hem igår. =) bakhjulet slut lagom till jag parkera hemma igen så de ligger ett redo direkt.

Har du semester nu? Du skulle väl upp till Dalarna var det va? Jag jobbar idag med o sen är jag ledig 6 dagar. :yoparty :)

Ja, du är en riktig slappis med körningen. :arsele Gillar vi inte alls. men vi gillar dig ändå :krama Se till att gränsla det riktiga åket NU. Blir nog ingen körning idag, med tanke på vädret. :mad:

Köööörning

Ja, du är en riktig slappis med körningen. :arsele Gillar vi inte alls. men vi gillar dig ändå :krama Se till att gränsla det riktiga åket NU. Blir nog ingen körning idag, med tanke på vädret. :mad:

Jag tänkte att vi kunde ordna en körning på måndag när vi nu ändå kommer att träffa tidningen 16.00 på Torget. Så vi kan väl säga KÖRNING 17.30 från Stortorget i Ängelholm. :tummenupp

Skriv upp er ni som kommer!

1, Kriss
2,
3,
4,
5,

Jag tänkte att vi kunde ordna en körning på måndag när vi nu ändå kommer att träffa tidningen 16.00 på Torget. Så vi kan väl säga KÖRNING 17.30 från Stortorget i Ängelholm. :tummenupp

1, Kriss
2, zm
3,
4,
5,

Last edited:
Jag tänkte att vi kunde ordna en körning på måndag när vi nu ändå kommer att träffa tidningen 16.00 på Torget. Så vi kan väl säga KÖRNING 17.30 från Stortorget i Ängelholm.

1, Kriss
2, zm
3, J.O.B
4,
5,

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra