Samåkningstråden

Kanonväder för hojkörning ju, jag ska åka.

Kl 13.00 på Statoil på Stenby står jag.
Uppsala t.o.r står på schemat.

He-he, samma hära... fastän ja smet iväg hemåt i förtid. Men de vart en rejäl omväg av nån underlig anledning. Heby, Sala, Salbohed, Norberg (snuthäng), Faggersta, Oti, Kölsva, Sööping, Munktorp å förstukvisten.

:rolleyes: Viss typ av allergi av blålampor i backspegel, renderar i att höger hand vrider gasrullen max... de fick se :arsele försvinna snabbt. Söndag = sannolikheten att de har kollegor längre fram mindre än 20% = man klarar sig :)

I'm not to old for this shit :D

Jo tack alla för en kanontur :tummenupp

Fortpelle: Vadå snuthäng Norberg:

:rolleyes: Viss typ av allergi av blålampor i backspegel, renderar i att höger hand vrider gasrullen max... de fick se :arsele försvinna snabbt. Söndag = sannolikheten att de har kollegor längre fram mindre än 20% = man klarar sig :)

I'm not to old for this shit :D

En förtäckt gostraijder:D

Jag åker en sväng nu, eskilstuna-Kvicksund-Strömsholm-Hallsta (kanske).... om någon vill haka på eller möta upp så skicka SMS; 0765693854
(Jag kollar om jag fått några när jag kommer till Strömsholm, åker nu)

Last edited:
Ok, nu är jag hemma igen. Tur att ingen kom, det hällregnade i Strömpan ;) Haha... Ok, lektion 1;
En blöt hoodie, är en tung hoodie.... HAHA!!

Snokade på www.yr.no nyss och konstaterade att vädret inför morgondagen/kvällen ser mycket lovande ut. Slutar jobbet 14.00 men väntar nog en stund innan jag börjar dra mig,
nått på G eller nån som är sugen på lite fredagsglid?

Snokade på www.yr.no nyss och konstaterade att vädret inför morgondagen/kvällen ser mycket lovande ut. Slutar jobbet 14.00 men väntar nog en stund innan jag börjar dra mig,
nått på G eller nån som är sugen på lite fredagsglid?

Jag tar nog en krokvägsresa så fort det blir väder för't. :) Men vägarna runt Västerås är inte värst lockande, kan bli en resa mot Käglan och lura med Köpingsligan...

Jag tar nog en krokvägsresa så fort det blir väder för't. :) Men vägarna runt Västerås är inte värst lockande, kan bli en resa mot Käglan och lura med Köpingsligan...

Jag är ju lättlurad men min fru är inte så....messa mig i morron!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT