Samåkningstråden

Kanonväder för hojkörning ju, jag ska åka.

Kl 13.00 på Statoil på Stenby står jag.
Uppsala t.o.r står på schemat.

He-he, samma hära... fastän ja smet iväg hemåt i förtid. Men de vart en rejäl omväg av nån underlig anledning. Heby, Sala, Salbohed, Norberg (snuthäng), Faggersta, Oti, Kölsva, Sööping, Munktorp å förstukvisten.

:rolleyes: Viss typ av allergi av blålampor i backspegel, renderar i att höger hand vrider gasrullen max... de fick se :arsele försvinna snabbt. Söndag = sannolikheten att de har kollegor längre fram mindre än 20% = man klarar sig :)

I'm not to old for this shit :D

Jo tack alla för en kanontur :tummenupp

Fortpelle: Vadå snuthäng Norberg:

:rolleyes: Viss typ av allergi av blålampor i backspegel, renderar i att höger hand vrider gasrullen max... de fick se :arsele försvinna snabbt. Söndag = sannolikheten att de har kollegor längre fram mindre än 20% = man klarar sig :)

I'm not to old for this shit :D

En förtäckt gostraijder:D

Jag åker en sväng nu, eskilstuna-Kvicksund-Strömsholm-Hallsta (kanske).... om någon vill haka på eller möta upp så skicka SMS; 0765693854
(Jag kollar om jag fått några när jag kommer till Strömsholm, åker nu)

Last edited:
Ok, nu är jag hemma igen. Tur att ingen kom, det hällregnade i Strömpan ;) Haha... Ok, lektion 1;
En blöt hoodie, är en tung hoodie.... HAHA!!

Snokade på www.yr.no nyss och konstaterade att vädret inför morgondagen/kvällen ser mycket lovande ut. Slutar jobbet 14.00 men väntar nog en stund innan jag börjar dra mig,
nått på G eller nån som är sugen på lite fredagsglid?

Snokade på www.yr.no nyss och konstaterade att vädret inför morgondagen/kvällen ser mycket lovande ut. Slutar jobbet 14.00 men väntar nog en stund innan jag börjar dra mig,
nått på G eller nån som är sugen på lite fredagsglid?

Jag tar nog en krokvägsresa så fort det blir väder för't. :) Men vägarna runt Västerås är inte värst lockande, kan bli en resa mot Käglan och lura med Köpingsligan...

Jag tar nog en krokvägsresa så fort det blir väder för't. :) Men vägarna runt Västerås är inte värst lockande, kan bli en resa mot Käglan och lura med Köpingsligan...

Jag är ju lättlurad men min fru är inte så....messa mig i morron!

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back