Samåkningstråden

sporTlovEr skrev:
Nå´n skall ut en sväng ikväll, vid 18:30-19:00 o köra? Jag tänker ut o åka en sväng iaf.


Hemma efter 8 mils kurvorgier med en kompis..skyll er själva......
 
Nu har man varit dukitg o jobbat hemma med att släpa hem staket och sätta upp ny terrasmarkis, som ni ser på bilderna är vädret UNDERBART FÖR MC ÅKA IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!! Är det någon som har lust att hänga med ut en sväng ikväll?? Gärna mot köpingshållet, ex Arboga mot fellingsbro käglan, tillbaka mot Arboga, Västermo rundan.
 

Bifogat

  • markis 1 (Medium).jpg
    markis 1 (Medium).jpg
    84.9 KB · Visningar: 256
  • markis 2 (Medium).jpg
    markis 2 (Medium).jpg
    116.8 KB · Visningar: 238
Vad händer imorgon midsommar afton???? Är det sill, potatis och massor med sprit som gäller eller är det någon som ska ut och åka???

Lasse
 
Nu har ni väl firat midsommar klart :fyllisar
Så nu är det dax att ut och lufta hojen.
Vi träffs på station imorgon 10.50 så vi kan dra iväg 11.00 (så ni får sovmorgon)
ALLA SOM VILL KÖRA LITE HOJ ÄR DÄR
 
Last edited:
aRWe skrev:
Nu har ni väl firat midsommar klart :fyllisar
Så nu är det dax att ut och lufta hojen.
Vi träffs på station imorgon 10.50 så vi kan dra iväg 11.00 (så ni får sovmorgon)
ALLA SOM VILL KÖRA LITE HOJ ÄR DÄR


Klart man kommer när mäster GPS'en kallar :yoparty
 
aRWe skrev:
Nu har ni väl firat midsommar klart :fyllisar
Så nu är det dax att ut och lufta hojen.
Vi träffs på station imorgon 10.50 så vi kan dra iväg 11.00 (så ni får sovmorgon)
ALLA SOM VILL KÖRA LITE HOJ ÄR DÄR

Jag blir tyvärr hemma på " kafferep "...

Tack för lite oväntat besök igår, tur man hade lite Gevalia :tummenupp
 
Tack för idag.
Det bjöds på roliga vägar fram tills jag avvek åtminstone.
Hoppas ni kommer hem helskinnade.
 
Smedis skrev:
Tack för idag.
Det bjöds på roliga vägar fram tills jag avvek åtminstone.
Hoppas ni kommer hem helskinnade.

Jorå vi kom hem helskinnade :tummenupp Det enda som var skadat var självförtroendet...vi stötte på en liten M3a med bra fart...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top