Samåkningstråden

Imorgon är det både söndag och kanonväder! Ingen som arrangerar samåkning? Är det kanske så att det blir FÖR varmt? Lovas väder som idag lördag ungefär, 25C :rolleyes:
 
Ute o köra typ nu?

Ingen som är sugen att ta en runda nu ikväll, typ omgående??
 
sporTlovEr skrev:
Ha det gott där då!! Jag skall ut o köra Västermo rundan!! Solo blir det!!

Fin skön kvällstur på en timme, Köping-Himmeta-Medåker-Arboga-Västermo-Katrineholmsvägen-Kungsör-Köping.

Västermorundan är en favoritväg som ligger nära till hands!
 
sporTlovEr skrev:
Fin skön kvällstur på en timme, Köping-Himmeta-Medåker-Arboga-Västermo-Katrineholmsvägen-Kungsör-Köping.

Västermorundan är en favoritväg som ligger nära till hands!
Vi åkte Enköping, V-ås, Köping, Örebro, Kumla, Götene, KINNEKULLE RING!!
:banana
 
Whheliemange skrev:
Äre nån som har lust att STEGRA å SLIRA på fredag? Eller ska alla kröka?

Jag tänkte ut och slira lite i kväll. Någon som är på. Jag är inte Remsa ännu men det kanske inte spelar någon roll?

Lämplig mötes plats och tid?

Svara omgående för jag ska snart stänga av datorn och ut och åka.
 
TL Johan skrev:
Jag tänkte ut och slira lite i kväll. Någon som är på. Jag är inte Remsa ännu men det kanske inte spelar någon roll?

Lämplig mötes plats och tid?

Svara omgående för jag ska snart stänga av datorn och ut och åka.

Ingen som vill ut och slira lite?

Nåväl, jag kommer iaf att finnas på Mc Donalds Stenby kl: 21:00 och mumsa på en Big Mac. Jag åker en svart TLS. Så är det någon som känner för att hänga med ut och slira lite så är det bara svänga in på Mc-donken på stenby och säga hej.

Måste sticka nu!
 
TL Johan skrev:
Ingen som vill ut och slira lite?

Nåväl, jag kommer iaf att finnas på Mc Donalds Stenby kl: 21:00 och mumsa på en Big Mac. Jag åker en svart TLS. Så är det någon som känner för att hänga med ut och slira lite så är det bara svänga in på Mc-donken på stenby och säga hej.

Måste sticka nu!

Häng på ut på långtur någon dag istället. Arwe här på forumet är en mästare på att guida. :Bugar
Slira koppling bland en massa fulla raggare en helkväll är ju inte jättekul :död
 
Det ryktas om en badtur ala längre på söndag... några som känner sig bad/åksugna?

Mer information kommer...
 
FredR1k skrev:
Det ryktas om en badtur ala längre på söndag... några som känner sig bad/åksugna?

Mer information kommer...
Ska nog åka med och vill ni ha badstranden för er själva så skall jag hoppa i och bada också :tungan
 
WestW skrev:
Är det eftermiddag kan det vara intressant.
Raj-raj i kväll :fyllisar

Raj-raj här å så vi behöver väl inte åka allt för tidigt.

Preliminärt 13.00 på station.

Vad säger ni, är det ok?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top