Samåkning Ulricehamn

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Ska försöka bli av med brandkårsjouren, lyckas jag bara med det så är det klart att jag visarvägen :) Är ju liksom mina trakter :)
 

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Andrésen, du får ändra första posten. Det står Lördag men ska vara Torsdag. :D
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Tjenare grabbar! hur ser det ut i nästa vecka? är det någon som har semester och är sugen på en tur mitt på dagen? Eller ev onsdag kväll?
 

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
tjena

Jo jag skulle kunna ta en tur mitt på dagen vilken dag som helst dock inte måndag, men annars skulle det kunna gå bra,
mvh Thomas
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Jag ska kolla lite imorgon hur det serut i almanackan men onsdag kväll vet jag är ledig från allt så som jobb och fotboll dessutom jobbar sambon så hon kräver ingen kvallitets tid då heller:) Tisdag går inte för mig däremot torsdag funkar fint dag tid!
 

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Onsdag eller Torsdag funkar bra vilket som för mig, klockslag spelar ingen roll.
 

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
hej, jo torsdag låter som en jättebra dag för kan när som på dagen,.
Mvh Thomas
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Låter kanon! ska vi säga kl 13:00 i Ulricehamn på torsdag? Vart ska vi åka? Har du några bra vägar Wolfkin? eller kanske du dfused?

Mvh Fredric
 

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
gött, nja jag känner till vägarna dåligt i dom trakterna tyvärr.
,var någonstans i Ulricehamn ska vi mötas upp tycker du?
Vet jag åkte några fina vägar när jag va där och jobbade för några år sedan,men kommer inte ihåg rriktigt var.
mvh Thomas
 

hak

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
FZ1-N, SR 500-82
Stod och tankade på Q8 vid halv åtta tiden ikväll då kommer en kille med svart/vit daniseställ på en nyare gixxer, parkerar utanför butiken och kliver in i butiken sekunderna senare kommer en silvermetallic Saab 9-5 Combi inkörande med skrikande däck och stannar vid gixxern, ut kliver två poliser den ena går fram till gixxern och tar regnummret, plåten sitter så långt in under skärmen att han nästan får ställa sig på knä för att kunna se nummret, Sedan ställer de sig och väntar på att killen ska komma ut. Jag hade en tid att passa så jag var tvungen att dra, det enda jag han se var att en diskussion mellan föraren och poliserna började, den stackars saten fick det nog svettigt poliserna såg inte glada ut. Så passa er för en silvermetallic Saab 9-5 Combi med två "ljusblåa" extraljus.
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
tack för varningen hak!

Vi brukar alltid träffas vid Radiocentralen, på den stora parkeringen mittimot OKQ8. Jag ska fundera lite på olika alternativ på vägar... Brukar alltid komma på någon lite sväng:)
 

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Funderar på om vi ska ta en tur mot Dalstorp och snurra runt på småvägarna där och sen vidare för en fika på Torpa.
Kanske ta den turen mellan Åsarp och Mullsjö/Jönköping igen.
 

hak

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
FZ1-N, SR 500-82
Jag kanske följer med men jag gillar inte riktigt tiden, dels är det väldigt varmt mitt på dagen och framför allt är det underbart och ligga på stranden och titta på utsikten. Är det ingen som vill åka på eftermiddagen?
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Sant att det är varmt på dagen... tyvär jobbar jag på kvällen så för min del är det en bra tid:) Men det skulle inte vara så jäkla varmt idag va? hörde nått om ca 21grager, jaja vi får se. ("Edit" Ajdå smhi spår 25grader....:rolleyes: ) hehe Hoppas att du dyker upp iaf hak!
 
Last edited:

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
aj aj, ja ber om ursäkt för mitt dåliga minne jag skulle ju varit med er och åkt idag,synd skulle varit kul ,ju , men de bara försvann , va absolut inte menningen att jag skulle glömma,
ja hoppas ni fick en skön tur ändå.
får nog lägga en påminelse i mobilen nästa gång.
ha de bra
Thomas..
 

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
aj aj, ja ber om ursäkt för mitt dåliga minne jag skulle ju varit med er och åkt idag,synd skulle varit kul ,ju , men de bara försvann , va absolut inte menningen att jag skulle glömma,
ja hoppas ni fick en skön tur ändå.
får nog lägga en påminelse i mobilen nästa gång.
ha de bra
Thomas..

Det är lugnt, du är välkommen att hänga på kommande körningar.
Turen idag (Torsdag) var helt ok, goa vägar och bra väder och en fika på hofsnäs, kan inte bli mycket bättre.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top