Samåkning Ulricehamn

Så du nappade på det tipset!? Det är en fin sväng. Går även att förlänga med ännu skönare vägar från Borås och tillbax till Ulricehamn men de är jobbiga att förklara... lättare att visa någon dag :) Kollade du kartboken innan du drog eller körde du på chans?

Haha kollade karta på eniro,skrev upp namnen på orterna o sen stack jag :tungan funkade finfint !! Ska hem till västerås på söndag men det blir en sväng imorrn med:tummenupp Har fått jobb härnere nu så jag flyttar ner om en månad ungefär..ska bli kul !!

Nice! då får man säga grattis till jobbet och välkommen till Ulricehamn på riktigt! Grattis! och Välkommen!

Mvh Fredric

Tänkte ta en lite kortare tur imorgon förmiddag... mellan 10:00 och 12:00 ungefär är det någon som är sugen på att hänga med?

hej eventuellt kan jag hänga med, en sväng, fast vet inte riktigt säkert fören senare i kväll,,skulle va riktigt kul fint väder och allt.
mvh Thomas.

Jaha hur ska vi summera året tycker ni?? jag ställer av i övermorgon sen är det bara en lååååång vänta på nästa säsong:( menmen jag får trösta sig med en kall öl och lite fina bilder från sommaren när vintern blir som mörkast, så ska jag nog överleva den oxå!!!

Tjena Ulricehamn! finns det något folk ursprungligen från Timmele här? (jag kommer från Timmele ursprungligen men bor i stockholm sedan många år) :tummenupp

Jorå, lever än och har värsta hoj abstinensen.
Bytt hoj föresten så nu är det Triumph Sprint ST som gäller.

Tja, jo jag gjorde ett byte i okt 2008 blev en Cbr 1000rr 08,
Längtar så till våren nu så man kan ta en runda.
Ha de gött Thomas

Tog min första tur i lördags 25 mil med FZ:n och 10 mil med SR:en helt underbart äntligen känns det som om livet är värt att leva igen. Ska åka hela helgen om det blir fint väder, dags för någon gemensam åktur snart?

Tjenare grabbar! nu har jag vaknat ur vinter dvalan;) ska vi försöka åka lite ihop i sommar oxå eller? Anders din mupp inte en enda gång åkte vi ihop i sommras, iår får du fan inte jobba varenda helg! // Peace

Jomen, nu är man ute o kör igen, ca 50 mil so far.
Några åkningar får vi väl iallafall fixa ihop, ska ju bli superväder nu i helgen.

Tänker åka imorgon och på lördag och söndag om vädret blir som dem har lovat har svår abstinens efter den här långa hemska vintern...

Kommer definitivt att köra på Lördag, 14.00 står jag på marknadsplatsen och väntar till ca 14.20 om det är nån som känner för att hänga på.

Hur kommer det sig att det blev en engelsk moped denna somaren wolfkin? Jag har forfarande inte fått ordning på alla mina prylar efter vintern så jag är inte riktigt åkfärdig än:) men det kommer.

Bättre hoj för mina behov, dvs skönare på långturer men fortfarand sportig nog för att hänga med de flesta sporthojar. :fyllisar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show