Biker78
Ny medlem
HanneZ skrev:Jag är på!![]()
Är nog ochså på om vädret är okej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Jag är på!![]()
Härlit, jag såg din hoj på statoil härom, såg najs ut!Gpx skrev:Är nog ochså på om vädret är okejnu ska jag ner o meckla me Suckan.
Gpx skrev:Körning kinnekullering 26/9 -04
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55085
Några som hänger på?
Anmälda.
1.BonO tel 0709-485813
2. LiCrO tel 0736-793575
3. Bladerider tel 0705-579490
4. Gpx tel. 0768794366
5. 2fast4some
6.

Tobbe79a skrev:Vad gjorde alla Skövdebor i går kväll vid åtta tiden??
Dreas skrev:Jag är nog även på i helgen för en liten tur.. Börjar ju tröttna lite på Matfestivalen. Lite lång randigt

mikemission skrev:matfestivalen suger![]()
vi borde ha en hojfestival istället![]()
vi försöker samlas så många som möjligt i helgen och så VÄCKER VI DEN DÖDA STADEN TILL LIV, KOM IGEN NU!!!!! 

HanneZ skrev:Härlit, jag såg din hoj på statoil härom, såg najs ut!![]()
att du inte kom fram o hälsade 
Jag satt i en svart C2 brevid, hade mega bråttom till stationen.Gpx skrev:Hon är sketatuffva hojen där så borde ja varit där ochså
att du inte kom fram o hälsade
![]()
Dreas skrev:Hej vad det går.......
Vi bestämde oss för att åka en liten sväng. Men just en sväng tog jag lite för dåligt............Så jag hamnade i diket.![]()
/Dreas
HanneZ skrev:Jag satt i en svart C2 brevid, hade mega bråttom till stationen.
Nu e min hoj klar! Ställer på den imorrn!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |