Samåkning Skövde

Dreas skrev:
Tänkte jag skulle ut till flygplasten ikväll och kolla om det är några människor där och leker lite. Känner att jag måste ut och åka lite. jag kollar läget vid FP ca 17:00 till 17:30. Bäst någon är där så man har någon att snacka med.

va där men ingen dök upp :mad: så jag drog.Men det blir väl fler ggr :tummenupp

Hej alla

Tack för erbjudandet Lena men jag tror inte att jag behöver någon röntentid.
Är ju bara lite öm i axeln idag samt armbågen.
Jag hoppas att jah ska få tillbaka hojen tills det är dags för er att köra på kinnekulle. Visseligen ska jag bara kolla på.
Det var någon som undrade över försäkringen på den. Jo den är helförsäkrad som tur är och självrisken ligger på 3000 kronor. Men får man ett nytt bakdäck under reparationen ( det blev lite konstigt slitet igår ) Så kan man säga attt reparationen enbart kostar mig cirka 1500 kronor eftersom det ändå måste bytas ut tills nästa vår.

Är det någon som vet var man kan lämna in allternativt köpa lite tyg till stället? Det blev ett litet hål i det vid dikeskontakten. Inte större än en 50-öring. Om man får tag på en tygbit kan man ju limma fast den med lite textil-lim.

Jaja vi får se vad som kommer att hända i veckan nu... ( och för övrigt kommer det att regna i helgen... :hihi

/Dreas

Dreas skrev:
Hej alla

Tack för erbjudandet Lena men jag tror inte att jag behöver någon röntentid.
Är ju bara lite öm i axeln idag samt armbågen.
Jag hoppas att jah ska få tillbaka hojen tills det är dags för er att köra på kinnekulle. Visseligen ska jag bara kolla på.
Det var någon som undrade över försäkringen på den. Jo den är helförsäkrad som tur är och självrisken ligger på 3000 kronor. Men får man ett nytt bakdäck under reparationen ( det blev lite konstigt slitet igår ) Så kan man säga attt reparationen enbart kostar mig cirka 1500 kronor eftersom det ändå måste bytas ut tills nästa vår.

Är det någon som vet var man kan lämna in allternativt köpa lite tyg till stället? Det blev ett litet hål i det vid dikeskontakten. Inte större än en 50-öring. Om man får tag på en tygbit kan man ju limma fast den med lite textil-lim.

Jaja vi får se vad som kommer att hända i veckan nu... ( och för övrigt kommer det att regna i helgen... :hihi

/Dreas
Va där o tjöta lr ring lite då och då, då går de snabbare för dom där ute.

Det skulle väl va chans till bra väder både fredag o lördag?

Även jag synade asfalten igår vid lite lek vid fältet. Så nu sitter man stukad fot o delvis stukad hoj. Men de blir väl snart action au go-go snart igen.

monky skrev:
Även jag synade asfalten igår vid lite lek vid fältet. Så nu sitter man stukad fot o delvis stukad hoj. Men de blir väl snart action au go-go snart igen.

Det är dansbandl att slicka asfalt Magnus.

Magnus bli aldrig dansband!

MVH/Lasse-Stefan Thorleif "the wild"
:yoparty

2fast4hjo skrev:
:banana Nu slänger jag upp en "tråd" om samåkning på lördag, passar 13:00??? :banana Vad väntar ni på, fyll i!!!!!

1) 2fast4some / 2fast4hjo
2) Elgasen
3)
4)
5)
6)
7)

:banana Nu slänger jag upp en "tråd" om samåkning på lördag, passar 13:00??? Vad väntar ni på, fyll i!!!!! :fatta!

1) 2fast4some / 2fast4hjo
2) Elgasen
3) Gpx
4) BonO
5)
6)
7)

liten fråga bara... vilket tempo blir det troligvis under turen?

2fast4hjo skrev:
Mellan "Dahlberg- och Gpx-tempo" :D Vi väntar in alla vid korsningar :tummenupp

Edit: Samling Statoil Ryd som vanligt!!!

låter fint, själv vill jag behålla körkortet inför den kalla vintern... dvs ca30+....

2fast4hjo skrev:
Mellan "Dahlberg- och Gpx-tempo" :D Vi väntar in alla vid korsningar :tummenupp

Edit: Samling Statoil Ryd som vanligt!!!

jo jag säger det: Åka på chans och vara "nära" är roligast! :hihi

Gpx skrev:
Mobba på bara för att jag är kass på att köra :fatta! :lol

Vi kommer i kapp dem efter några kurvor runt Stöpen och Timmersdala... :tummenupp

Ser ut att bli bra väder på lördag enligt svt! :tummenupp

Någon har fått beröm, vem?

Fick ett PM från Juha01 angående bilden som finns med i början av denna tråd (runt nr 8 tror jag) där "korn" burnar :banana

Där finns även bild på mattias, mattias, mika, jörgen och niklas (som ej är medlem ännu) som står uppställda och poserar så vackert samt ett antal wheelibilder.

Så vem var det som tog kortet :va Hade lagt upp bilden på en "bästa bildentråd" för länge sedan så visst blev jag lite förvånad över pm:et.

Stellan; din kompis med den gula opelasconan kanske kan ta fler bilder?
:Bugar och tackar för DVD:n

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...