Samåkning Skövde

KrilleTL skrev:
Tisdag skulle kunna gå

Bra då spikar vi det.

Tisdag 20/7 kl 09.30 Statoil ryd.

Vättern runt i Hastighetsskyltat tempo, ej vid regn.

1.BonO/Stellan 0709-485813
2.
3.
4.
5.
6.
 
Bra då spikar vi det.

Tisdag 20/7 kl 09.30 Statoil ryd.

Vättern runt i Hastighetsskyltat tempo, ej vid regn.

1.BonO/Stellan 0709-485813
2. KrilleTL/Kimsan 070-7815318
3.
4.
5.
6.
 
Idag var jag och två till ute vid Kållandsö via Götene och åkte. Det var roliga vägar och fint väder. Detta resmål rekommenderas om ni saknar utflyktsmål.
 
jag kanske hinner på tisdag
om ja inte skruvar med limosinen
 
BonO skrev:
Ja typ Vättern runt? Är det lagom långt?
Mån,tis,ons när vädret är ok, start kl 09.30.

/Stellan
Faan .. BOnO!!!.. Jag vill osså ju..Men jag har Dam besök :tuttar .
Kan osså tillägga att nu har jag semester..eller SEMESTER.. 4 veckor.. :yoparty Me LIke :fyllisar
Ha de!! / David
 
David81 skrev:
Faan .. BOnO!!!.. Jag vill osså ju..Men jag har Dam besök :tuttar .
Kan osså tillägga att nu har jag semester..eller SEMESTER.. 4 veckor.. :yoparty Me LIke :fyllisar
Ha de!! / David

Vad har vi sakt om :tuttar på rummet?
 
David81 skrev:
Faan .. BOnO!!!.. Jag vill osså ju..Men jag har Dam besök :tuttar .
Kan osså tillägga att nu har jag semester..eller SEMESTER.. 4 veckor.. :yoparty Me LIke :fyllisar
Ha de!! / David

Vilken dag kan du då? En sån tur är ju lite mer väderberoende än en fika tur till Hjo. Kan du inte ta med henne? :7peta

/Stellan
 
Kimsan skrev:
Vad har vi sakt om piiip på rummet?
Sorry Kimsan !! Me inte veta f*n :rolleyes:

Jag kan åka från onsd o framåt.. Måste få ordning på mina broms ok bara.. har tagit loss dom o bytt beläggen..men nu ska jag få dit dom också..Shit..inte det lättaste.. Satans Ducati :tungan
 
Någon som skall åka imorgon Lördag?

Har fått tillbaka körkortet nu, sugen på att åka :fatta!

Någon som är på?

11.00 Statoil Ryd

1. 2fast4some/2fast4hjo
2.
3.
4.
5.
6.
 
Någon som skall åka imorgon Lördag 17/7?

Har fått tillbaka körkortet nu, sugen på att åka :fatta!

Någon som är på?

11.00 Statoil Ryd

1. 2fast4some/2fast4hjo
2. BonO/Stellan
3.
4.
5.
6.
 
Tisdag 20/7 kl 09.30 Statoil ryd.

Vättern runt i Hastighetsskyltat tempo, ej vid regn.


1.BonO/Stellan 0709-485813
2.KrilleTL/Kimsan 070-7815318
3.2fast4hjo/2fast4some 070-5138277
4.
5.
6.
 
Hoppas på fint väder i morgon. Så vi kan åka, Är rysligt sugen på polkagrisar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top