Samåkning Skövde

BonO skrev:
Gpx jag försökte ringa dig när vi var i Hjo kl 19.30 men det var nog dålig motagning i garaget :huvet
Får hälsa på någon annan dag och kröka rätt den där j***a ventilen :D

/Stellan

Fan och Stellan jag har supit bort min mobil :kocko Fred hade semester ska iväg med toppen till Börje Boch imorgon. Dom där jävla bajk i tröllhättan skulle ha en kick i rumpan fick ju ingen ventilstyrning utan brickan som sitter under ventilfjädrarna :machinegu
 
Gpx skrev:
Fan och Stellan jag har supit bort min mobil :kocko Fred hade semester ska iväg med toppen till Börje Boch imorgon. Dom där jävla bajk i tröllhättan skulle ha en kick i rumpan fick ju ingen ventilstyrning utan brickan som sitter under ventilfjädrarna :machinegu

Dessutom fick jag en påminnelselap från posten idag har inte fått nån annan bekräftelse på att grejerna hade kommit Posten :machinegu
 
Ljungqvist skrev:
TooDee / Isak

Längesen man hörde ifrån dig. :hej

Hur går det med hojen?

tackar som frågar! :) jo jag fick tag på en kille i skåne (Alex på forumet)
som hade en lampa jag kunde använde. fick den i fredags, pulade dit den
idag och skruvade ihop resten. jag har även passat på att byta tändstift
när hojen stått stilla. ett ganska stort företag kan jag lova! ;)


hursomhelst, nu är jag med i matchen igen! :banana
 
körning idag..

nån som e på en tur idag? samling statoil ryd kl 14 isf. verkar bli bra väder i em.
 
Jag ska ut på en tur i eftermiddag, jobbar men kan nog smita iväg vid 15 tiden.. en tur till mc-service i tibro och kolla på hjälm tänkte jag och lite svängar på bilingen?

-Kalle

Edit: Kom på att mitt backdäck är bra dåligt, vilka e bäst/billigast i stan på sånt?
 
Last edited:
Blir inget åkt idag men eventuellt imorron. Hänger väl mest på eddie veddert antar jag...
 
Är det någon som är sugen att ut och åka en lugn (läs ej kunna bli av med körkortet pga hastigheten) åktur någon dag?
Jag skall bla åka till Stigs mc någon dag.

Ha de gött!
 
kan bli ett fint avbrott på semestern som hittils gått ut på å dricka carlsberg å mariestad
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top