Samåkning Skövde

Jag stavar som don Flamenco dansar i ringen. Det är bara du som inte hänger med i mitt tungvrickande Skultorpstugg...
 
Kan det bli åkning i morgon eller?

1. Medin 070-5516569
 
Gpx skrev:
OT!

Varrt lämnar man in toppen för antingen ventilstyrningsbyte eller arborrning runtomkring Skövde? Gör Börje Boch sånt, Fred, Tibro Motorreovering kom med tips börjar bli hojsugen!

Kolla med TWT i Lidköping, jag blev rekommenderad dom av MC-Kompaniet. Dom har även en prislista på sin hemsida, tycker det ser ut som bra priser med. www.twt.nu

-Kalle
 
TWT är säkert duktiga, men kolla även med StigsMotormekaniska i Axvall.
Ring Stig på 0511-62742
 
Jo jag är med ochså. Är det någon som är sugen på att åka i morgon 10/7 om det är väder? Är några killar från Skara och Lidköping.
 
Medin skrev:
Jo jag är med ochså. Är det någon som är sugen på att åka i morgon 10/7 om det är väder? Är några killar från Skara och Lidköping.

Statoil Ryd kl 10:00 imorgon eller?
Jag ska vara där.

/Stellan
 
Det lär ju inte bli nån åkning i dag!!
Börjar bli riktigt trött på denna Svenska sommar!! :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top