Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körning söndag 4/7 kl 17:00 Statoil ryd.
Billingen runt.
1. BonO/Stellan
2. xj600n/Emil (om jag nykrat till)
3. monky/Magnus (se ovanstående...)
4. Kalle (om det inte ösregnar)
5.
6.
7.
Kimsan skrev:Hade varit kul att åka en sväng. Men han där uppe har väl inte pissat klart.
HanneZ skrev:Hade ni kul på kinnekulle? De va enna blött när vi åkte hem typ kvar över 4, blev ni blöta på hemvägen?![]()
nä vi blev dyngsura på vägen hem


BonO skrev:Blötanä vi blev dyngsura på vägen hem
![]()
Tja det var inte så farligt med det.
Jo det var skit skoj på kullen med minst sagt växlande väder, trots en mindre marksyning på andra passet så avlöpte dagen utan några större bekymmer.
Här är några bilder på kända och mindre kända personer.![]()

Ljungqvist skrev:Marksyning BonO?!
Vad hände?
![]()
BonO skrev:Fler bilder på kända och mindre kända personer.![]()

2fast4Some skrev:Ser skojigt ut![]()
Du får lära mig lite knäskrap när jag får tillbaka kortet (17/7)
Du vet ju hur man gör![]()
2fast4Some skrev:Ser skojigt ut![]()
Du får lära mig lite knäskrap när jag får tillbaka kortet (17/7)
Du vet ju hur man gör![]()
Köttfärs på en lastbils grill kanske?2fast4hjo skrev:Först bakhjul, sen knäskrapvart skall detta sluta
jaså du har lyssnat lite ändå hannes,,, bra det.HanneZ skrev:Köttfärs på en lastbils grill kanske?
blir d nån mer gång i sommar skulle va kul o köra bana! Måste lära mig hojen lite först bara.. har knappt kört den än! 
Bladerider skrev:Missade kinnekulle!!blir d nån mer gång i sommar skulle va kul o köra bana! Måste lära mig hojen lite först bara.. har knappt kört den än!
![]()
ja nu är d bara hoppas på bättre väder semestern väntar!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |