Samåkning Skövde

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Finns där någon raceputte som kan tänka sig att hjäpa mig ställa in fjädringen på min hoj? Gärna idag eller imorgon då jag ska köra på kullen på söndag. Kan bjuda på pizza eller ett flak öl eller vad ni nu vill ha som tack. Har aldrig gjort det själv så vore trevligt med lite assistans första gången. :)


//Linus
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Finns där någon raceputte som kan tänka sig att hjäpa mig ställa in fjädringen på min hoj? Gärna idag eller imorgon då jag ska köra på kullen på söndag. Kan bjuda på pizza eller ett flak öl eller vad ni nu vill ha som tack. Har aldrig gjort det själv så vore trevligt med lite assistans första gången. :)


//Linus

äckligt ont om tid men om du kommer med hojen till träningen på gokartbanan i skövde imorrn så kan jag kolla lite på det, 13 -17.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
äckligt ont om tid men om du kommer med hojen till träningen på gokartbanan i skövde imorrn så kan jag kolla lite på det, 13 -17.

Det vore väldans snällt! Jag svänger förbi och kollar lite på er när ni kör och hinner du så hinner du. :)

//Linus

edit: Är det alltså ute vid flygplatsen, halvvägs till väring?
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Det vore väldans snällt! Jag svänger förbi och kollar lite på er när ni kör och hinner du så hinner du. :)

//Linus

edit: Är det alltså ute vid flygplatsen, halvvägs till väring?

japp, samma ställa som hyrkarten kör på.
 

*V.4.L*

Fullt ös!
Gick med
28 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
Fireblade 2010
Hörde rykten om att folk anställda inom kommunen samlas och kör på onsdagar. Någon som vet mer om det?
 

Jonny800

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2014
Ort
Bromma
Hoj
2013 Kawasaki z800
Hallå! Någon som ska ut o köra i Skövde något i helgen? Lagom tempo och kanske stanna för en glass.

Hojta till 076-1919337

Blir vi fler så drar jag iväg ett mass-sms till alla.

Z800
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Jag försöker få min klar till sista april, då är det Mantorp som gäller. Blir den klar tidigare (och besiktigad) kan jag hänga med ngn ggn.
 

Sigos

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2013
Ort
Skövde
Hoj
KTM 990sm tidigare: yamaha warrior 1700, honda cb650 caferacer, kawa z800
Tjululu Finns det några åkare kvar i skövde eller har alla gått o dött??:näsblod
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Jag körde igenom Skövde med BMW:n på julafton så det är inga problem att gasa med sommarsulor.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top