Snowstormer
Snowstormer
Denna tråden har verkligen dött vart håller alla hus?
Själv har man bytt till en Hayabusa
Själv har man bytt till en Hayabusa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv har man bytt till en Hayabusa![]()
Själv har man bytt till en Hayabusa![]()
Dött o Dött, det är kanske inte ett lämpligt uttalande från någon som inte skrivit tråden sen hylland hade lugg, ny hoj ä alltid hoppas du e nöjd .
Haha skönt med lite respons
Sant har inte varit så aktiv själv. Jo är nöjd med bytet dock inte van än med den trots nästan samma effekt som min gamla så märker man av att det är helt och hållet två skilda motorcyklar. Hur går det för er då med körningarna?
Jag är oxå lite då och då och kikar lite på vad andra skriver ..har flyttat till mariestad, men blir det nån körning runt Skövde så kan jag haka på , har två hojar som samlar damm bara just nu ..![]()
Varmt o härligt nuSkitväder? Och när det varit bra väder har det vart för varmt, ligger hellre på en strand än att dra på mig stället i 30 graders värme![]()
ligger lite nere med den biten just nu för min del , skall väll vara depåslav snart va det lider dock
boka inte upp mackan nånstans nu, han ska vara min depåslav nästa helg i örebro.. då ska de köras in prestigepoäng =)
Har funderingar på att sälja hojen, nån som vill fynda? Tanken är det enda som är i behov av att bytas, allt annat är bytt sen kraschen -09. Finns fräscha från USA från 2500:- ca. Pris: BUD
så va kräftracet till sin ända.. mackan vann priset för årets monsterfylla å nicklas bankler vann kör-momentet.. kevin va 2:a sen vettifan =)
8 kvalheat, sista chansen, C,B,A Finaler.. herrejevvlar va vi har kört i helgen.. träningsvärk överallt..
bjussar på några bilder i väntan på att markus ska gå igenom alla dom han tog =)
är det här slutet för i år eller ska ni iväg mer?
nästa tävling är eskilstuna, den 10 eller 11 september.
då kommer ja köra igen.
sen är de linköping.. dubbeltävling på en helg där, ja kommer köra en av dom.
så mer blir de
hitta en bild till som mackan tagit.
Linköping kan jag inte men Etuna kanske, vore kul.
Då var ninjan såld, nån som har tips på en motard som man kan åka lite längre på?. Vill ha en som man kan leka med men ändå beta av en 10 mil iaf. Min förra ktm 640 kunde man åka 2 mil sen skakade man sönder, skulle KTM 690 kunna vara något? Eller ska man gå upp till 900klassen känns dock som dom är lite "klumpigare". /Linus
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten