Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som sitter och trycker på ett bättre begagnat bakdäck? 180/55/17 sitter på nu.
Mitt är totalslut och jag har inte råd att, innan lönen kommer, köpa nytt och kränga på.
jo jag har ett, metzeler eller pirelli "racedäck" hyffsat mönster kvar, 500:-
Din inbox är full. Jag köper däcket av dig. Ska bara kolla min hoj imorgon så jag inte lurat dig ang. dimensionerna. Kör en R6.a så jag tror dock det är 180/55/17.
Pm.a mig en tid och plats så hämtar jag upp det. Har semester så vilken tid som helst passar.
Mitt nummer är: 0707-753876 - Nino.
Skicka sms eller ring så löser vi det.
Är det någon som kan montera däcket åt mig för kompispris?
JWF Racing gör det för 300:- ca. Tror inte så många har "avkrängare" eller va de kallas, kan ha fel. Men det e me av/på montering.
Om du tar av däcket själv fixar euromaster det för ca 100:-
Aha, JWF är det dem som ligger borta vid beijer och det?
JWF Racing gör det för 300:- ca. Tror inte så många har "avkrängare" eller va de kallas, kan ha fel. Men det e me av/på montering.
Om du tar av däcket själv fixar euromaster det för ca 100:-
JWF Racing gör det för 300:- ca. Tror inte så många har "avkrängare" eller va de kallas, kan ha fel. Men det e me av/på montering.
Om du tar av däcket själv fixar euromaster det för ca 100:-
Ringde precis JWF Racing och de tar 550-600 för att byta däck om jag kommer in med hela cykeln.
De tar 200:- om jag kommer med däcket löst.
Krångligt att ta av däcket och sätta dit igen? Några momentdragningar eller så?
Lätt som plätt om du har depåstöd.
En momentnyckel är inget måste men axelmuttern skall dras med 150Nm. Du behöver eventuellt även lite konsistensfett till hjulaxeln.
Blir nog att skruva av det själv då. Svårt att förstå att JWF vill ha 400:- för att ta av/sätta dit ett bakhjulet + 200 för att kränga det... Lär ju ta dem max 10 min
Tack för hjälpen X-up =)
Tjena!
Vi har nog lite gemensamma bekanta misstänker jag =)
precis som inom all tjänsteverksamhet så debiterar man timme. oavsett om det tagit en timme eller inte. Om man inte gillar det så gör man som du nu istället väljer att göra. skruvar av själv och kommer med löst hjul .
Kan va så .. namn?![]()
Självklart, jag vet hur det är att driva företag. Själv gjort det i 4 år.
Men att hänvisa till att det är så dyrt pga avsaknad av centralstöd finner jag lustigt. Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande dock =)
Nermin, Dino, Nero, Mirre![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |