Låter sköj, vet inte om det är någon som har det planerat, men jag ska inte dit iallafall.
Jag tycker det är löjligt att köra bana o är inte alls sugen på det
![]()
vi ska dit och kika lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter sköj, vet inte om det är någon som har det planerat, men jag ska inte dit iallafall.
Jag tycker det är löjligt att köra bana o är inte alls sugen på det
![]()
ingen som har en svänghjulsavdragare till r1a har ingen laddning i min r1a
är nog laddregulatorn mätte fel när ja grejade me skiten igår kan ju ställa om voltmetern från likström till växelström va nog nån som hade bråttom igår
Min framfälg skulle behövas lagas, e lite sne. Nån som vet vart man kan göra detta för en billig penning?? Eller har nån en fälg till en gixxer 750 k8 och frammåt liggandes??
Jannesson: Din framfälg passa fan inteTack ändå!
Min framfälg skulle behövas lagas, e lite sne. Nån som vet vart man kan göra detta för en billig penning?? Eller har nån en fälg till en gixxer 750 k8 och frammåt liggandes??
Jannesson: Din framfälg passa fan inteTack ändå!
Tog korsbergavägen ut med sambon i söndags o en liten runda i Hjo.
Gött
Stämmer säkert, där nere håller vi tillTror jag mötte er gåendes på skaraborgsgatan i höjd med benidorm. Såg riktigt gött ut, många hojar ute i Söndags verkade det som..
Stämmer säkert, där nere håller vi till![]()
Hur går det med R1:an? Hörde att du skaffat tillfällig garageplats i det lyxigaste industrihotellet i Skaraborg![]()
![]()
Jag ska eventuellt ut dit en runda ikväll.
Jag hyr en plats mitt i så jag har ingen egen port men ingång ungefär mitt på byggnaden måste bli på östra sidan.Började så smått idag, får förträfflig hjälp av han som hyr garaget, så det ska säkert lösa sig. Hållar du till på västra eller östra sidan av järnvägen?
Kolla längst ner på den här sidan, lite coolt:
http://www.bjorns-story.se/private/Rottneros MCcollectionhtm/Rottneros MC.htm
Coolt! Skövde som gammal MC-tillverkarstad!![]()
ja coolt, en polare i GBG har pratat om detta länge men inte hitta info förnns idag, han tycker jag ska starta upp märket igen, hehe
du imorrn blir det sent i leran, kom om du har tid.
Givet! Starta upp en småskalig tillverkning av fin-fina banhojar med det namnet!
I morgon kan det nog passa bra med ett besök, jag ska göra ett försök till att ta mig ut!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |