Samåkning Skövde

Vad skådar jag i dagens SLA? Är det inte självaste heimdal som gått & blivit farsa!?

Stort Grattis! :)

låt kunnig person svetsa dit en plåt som är korrekt utformad, ska inte behöva kosta mkt.
jag slussade Markus till denna person idag med avgassystemssvetsning, ska vi kolla med honom?

tackar så mycket.
Jag har på rekordfart skruvat isär bakdelen nu ikväll och skickat med skiten till kunnig person ;)
skulle de skita sig så hojjtar ja till.

Vad skådar jag i dagens SLA? Är det inte självaste heimdal som gått & blivit farsa!?

gratulerar!

mORGAN: ska du till lidköping på söndag?
hojja dit kanske?

Last edited:
Hawk skrev:
tackar så mycket.
Jag har på rekordfart skruvat isär bakdelen nu ikväll och skickat med skiten till kunnig person ;)
skulle de skita sig så hojjtar ja till.

gratulerar!

mORGAN: ska du till lidköping på söndag?
hojja dit kanske?

Vad händer i Lidköping? Är det MC-Konsults öppna hus du tänker på så har jag inga planer på att åka dit.

har ju vart uppe här förut men ack så skoj, så här vore kul att få hålla på ute på banan
[YOUTUBE-ID]iVExD-Fz688[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Tänkte låta damen åka med lite mer i år, men ett par grejor saknas.
Damstövlar i storlek 37 sökes, leta i gömmorna nu.

någon som ska åka till trollhättan på söndag e sugen på å åka lite nu ?

vet inte va de e i lidköping trollhättan så e de la bikedagarna eller va de heter

Har planerat en smålandstur i helgen (på hoj om det inte snöar!!!)
Vad händer i Lidköping på söndag?

till lidköping i helgen skall man åka om man har lust att sparka omkull kromslädar, jag hoppas iallfall att detta var anledningen till att dick ville dit =) om inte så var fallet så är jag på allvar orolig för pajken,.

på tal om inte ett skit, vecka 21 så åker jag och besudlar finland lite med min feta lekamen. tänkte höra om det är någon som sitter på ett par fina däckbrännare som man kunde få långa i 4 dagar, gärna ställbara, eller är det någon som har koll på arbetstemo i sportec M3 ?

Sugen som tusan på Bike tagarna och så är det välMC Live? Dock har ja åkt på en jävla halsont och lite hosta efter Aten resan så vettifan om ja pallar. Mkt kröka ;)

vilket skitväder måste ju få ut r1an i helgen å bränna av lite på de nya framdäcket innan banåkningen
eller törs man åka upp på banåkning me nytt framdäck ?

vilket skitväder måste ju få ut r1an i helgen å bränna av lite på de nya framdäcket innan banåkningen
eller törs man åka upp på banåkning me nytt framdäck ?

svar ja, ta det lite lugnt det första passet bara, ungefär som att ta det lugnt de första varven, vilket du ska ändå för att värma däck bromsar och kropp.

Blir det någon samåkning till trollhättan imorgon? Jag kommer åka hoj dit iaf om det är nån som är åksugen=)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back