Samåkning Skövde

Tack för en mycket trevlig gårdagskväll! Det var verkligen behövligt och något vi får se till att göra om snart igen!

mycket trevligt... synd att värden somnade lite lätt på slutet.. men det var ju past bedtime =) och i sann 4H-stil så kom det bestämande könet och sänkte volymen..

det kan ju förvisso ha haft något att göra med att hon sov =)

men nu till nästa fråga.. när får vi börja åka hoj ?

Låter som en lyckad kväll igår, fan att man missa d!. Dock blev de en tokfylla i Sthlm me rom å lakritsshot :)

Nästa gång ska ja fanemej va me.

Skitkul ja, och inte är jag värst bakis heller, bra sprit det där :)

Åka hoj dröjer ju, ska vi ta hyrcart innan våren?

bra sprit å en jävla gångtur hem..
baksmällan kom vid södra IP och va borta innan claesborgs IP.
optimalt.

Va lite törstig dagen efter men det va nog mer den starka maten.. min mage fixar inte sånt =)

Tack alla som va me. de va jädrans kul!

Låter som ni hade en kul kväll, synd vi inte kunde vara med! Tog en långweekend i Sälen så det gick dock ingen nöd på oss! :banana
Vad händer annars i vinter, snart dags för lite försäsongsracing???

Förresten, vilken restaurang i stan skulle ni tips för en god bit mat en fredagkväll? Jag och Emmi tänkte gotta oss lite nämligen...:krama

Låter som ni hade en kul kväll, synd vi inte kunde vara med! Tog en långweekend i Sälen så det gick dock ingen nöd på oss! :banana

Förresten, vilken restaurang i stan skulle ni tips för en god bit mat en fredagkväll? Jag och Emmi tänkte gotta oss lite nämligen...:krama

Det var en mycket lyckad kväll i mitt tycke! :) Synd ni inte var med, men Sälen är inte fel det heller!

Mangos brukar vara rätt bra att äta på om ni inte provat det tidigare.

Vad sägs om att köra lite go-cart nu på fredag eller lördag?
Om tillräckligt många är intresserade så kan vi kanske boka in oss för en fajt ute på Kusåsen. Skriv upp nedan om intresse finns:

1. Morgan (Fredag helst).

joes är det riktigt god mat på tycker jag. mysigt är det också , ligger p åsandtorget. eller vid är nog mera rätt.

kan tyvärr inte denna helg. då jag åker och jobbar på söndag och hålle rmig gärna hemma då

Fått en del tips men tips om vart ni INTE ska gå och det är till american pizza. :gnissla. Känner den äckliga smaken varje gång jag går in i porten men tack o lov ligger inte lägenheten ovanför.

Voda är bra :)
Orient palace om ni är sugna på thai/kinamat.

Last edited:
american pizza var väll kanske knappast det dom hade i åtanke antar jag.

men varför inte. Mcdonalds i stan är inte heller nå bra ställe , inte alls samma kvalle på burgarna som säg olearys :D

Last edited:
american pizza var väll kanske knappast det dom hade i åtanke antar jag.

men varför inte. Mcdonalds i stan är inte heller nå bra ställe , inte alls samma kvalle på burgarna som säg olearys :D

Modegrillen kanske kan rekommenderas också, det är ju en restaurang av rang för en mysig utemiddag för två! :hihi

Tack för alla tipsen! American Pizza ska vi undvika, men ett bort på Mangos är reserverat!
Go-Cart låter skoj! Fredag är dock inte funkis här... :brinnerup

app app. nu skall du vaja snäll. annas kommer det raders inlägg här :gnissla :D

Men jag gav ju bara ett restaurangtips juuu! :(

Go-cart i helgen verkar kört för många, ska vi sätta sikte på nästa fredag istället. Men då börjar vi med go-cart & de som vill fortsätter sedan hem till valfri frivillig för att dricka hojtar-olja & se mer gamla race!

Dessutom tycker jag att vi bokar in oss för att kika på WSBK-premiären på Philip Island söndagen den 28/2.

Last edited:
Men jag gav ju bara ett restaurangtips juuu! :(

Go-cart i helgen verkar kört för många, ska vi sätta sikte på nästa fredag istället. Men då börjar vi med go-cart & de som vill fortsätter sedan hem till valfri frivillig för att dricka hojtar-olja & se mer gamla race!

Dessutom tycker jag att vi bokar in oss för att kika på WSBK-premiären på Philip Island söndagen den 28/2.

:huvet GAAAAAHHHH!!! Hbg denna å Sthlm nästa. FAAAN!

Lasse, när kan du då? lista helger som passar dig.

Nu har jag nästan flyttat in klart och kan tänka mig att inviga min crib med en videokväll framöver, vi får se när.

Beställde bredband nyligen men modemet lär ta en vecka att få, ingen som har ett comhemmodem liggande för en veckas utlåning?

EDIT
Emma hade ett modem liggande och nu har jag iaf 24-10 tills jag får 100modemet :)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...