jag släpar inte hojen ut i leran, men kan tänka mig att dra ut och tjöta lite med er.
Köpt någon enduro än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag släpar inte hojen ut i leran, men kan tänka mig att dra ut och tjöta lite med er.
Köpt någon enduro än?
Kanske tittar utt för att kika lite oxå.
MotoGP på O´Learys i morgon?
Jag & Lina drar nog dit för att kika iaf. Tack Mc Fille för att du påminde mig
Hålltider
12.30 Motorsport
MotoGP: 125cc. Från Phillip Island, Australien.
13.30 Motorsport
MotoGP: 250cc. Från Australien.
14.30 Motorsport
MotoGP. Från Australien.
Köpt någon enduro än?
hehe nej fan men sugen är jag, får bli nästa år som tidigast.
Blev det träff på O'learys eller? Vi hann inte, både fuggen och vinterdäcken var knepigare än vad vi räknade med
Nu är det i alla fall löst så nästa helg blir det ännu mer enduroåka!
Malaysia GP nästa helg förresten, vi är sugna på ett nytt försök på O'learys om intresse finns! Eller kanske hemma hos någon med stor TV och fet ljudanläggning?![]()
Blev det träff på O'learys eller? Vi hann inte, både fuggen och vinterdäcken var knepigare än vad vi räknade med
Nu är det i alla fall löst så nästa helg blir det ännu mer enduroåka!
Malaysia GP nästa helg förresten, vi är sugna på ett nytt försök på O'learys om intresse finns! Eller kanske hemma hos någon med stor TV och fet ljudanläggning?![]()
Jag & Dick var där & satt i en hörna & mös med varsin kopp kaffe & kikade på MotoGP.
Nästa helg är det ju race i Malaysia så beroende på sändningstid så kan det ju vara läge för ett nytt försök.
Jag & Dick var där & satt i en hörna & mös med varsin kopp kaffe & kikade på MotoGP.
Nästa helg är det ju race i Malaysia så beroende på sändningstid så kan det ju vara läge för ett nytt försök.
Grattis mannen!
ja där ser man
GRATTIS Morgan
Grattis Morgan hoppas du får något trevligt på din födelsedag.... Hur känns det oh bli gammal?![]()
Tack så mycket!
Ett år går fort. Snart är det dags för pension!
Tack tack!
Tack![]()
Blev väckt med paket på sängen, så det var en bra start på dagen
Känns tryggt att bli gammal. Nu ska jag bara bli klok också så jag kan kalla mig gammal & klok![]()
Nu ska jag bara bli klok också så jag kan kalla mig gammal & klok![]()
fattig som jag är...
fattig som jag är så kommer här en fiktiv present
Ahh, ja den har jag sneglat på Haga - Monza.
Tack så mycket!
Gratulerar i efterskott. när inträffar den specifika åldern när man kan kalla sig gammal o klok ??
/Per
Tack tack!
Ja du, man kan nog kalla sig gammal & klok när man sitter där i en gungstol på verandan 75 år, inkontinent & dement och ljuger så man tror sig själv![]()
om man tror sig själv så ljuger man väl inte ?fattig som jag är så kommer här en fiktiv present
Ahh, ja den har jag sneglat på Haga - Monza.
Tack så mycket!
Tack tack!
Ja du, man kan nog kalla sig gammal & klok när man sitter där i en gungstol på verandan 75 år, inkontinent & dement och ljuger så man tror sig själv![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |