Samåkning Skövde

Messal> Var du på billingebadet idag? Såg en GSXR som var ganska illa tilltygad på tanken... Kanske var det din? Synd på en så fruktansvärt fin hoj. Just den färgkombinationen är ju underbar!

Jupp det va ja, jo det e synd men ska hitta en ny så småningom.

Stämmer att det är Audi:s motor.
såg en annan annons på x-bow:en... dom skrev -Bensinsnål ;D
WHO The F U C K cares med en sån bil? =)

va gott lasse!!!
nu är du snart med på samåkningarna igen!

Gelleråsen nästa helg!
eru på eru på eru på??!?!?!?

Vem vet vem vet vem vet :tungan Gött iaf å va tillbaka

Last edited:
Finns hopp om d. Men det e så sjuuukt varmt i stället sådana här dagar. Har gått emot allt va ja sagt å stått för genom att köra i badskjorts å flippflopp :gnissla

ähh gnällspik.. lite pungsvett har inget dött av . själv kör jag enligt R&R Metoden när det är varmt ute

Samåkning

1200 Söndag
Statoil Ryd

1. 2fast4some
2.
3.
4.
5.
6.

Jag kommer inte då ingen annan har skrivit upp sig.

Last edited:
det sket sig alltå med dagens samåkning. ja jag råkade vara i norrköping och körde sönder bakdäcket..=(

Ja valde bad i Brevik istället :)

Du åkte ju inte ens hoj dit, din stilare :tungan

Jag parkerade nyss, blev några mil idag, en underbar kväll.
Så här varma kvällar skulle det va jämt, men då får man väl flytta till kalifornien.

Du åkte ju inte ens hoj dit, din stilare :tungan

Jag parkerade nyss, blev några mil idag, en underbar kväll.
Så här varma kvällar skulle det va jämt, men då får man väl flytta till kalifornien.

Najs, men det e inte lätt att ta hojen när man måste ha med sig 2 brassestolar, engångsgrill, klumpig kylbox mm :tungan

Imon ska det tydligen regn, vilket det dessvärre gör nu men tisdag ser ut att bli torrt, då jävlar :yoparty

ja att titta på guppande tuttar istället för att svettas i skinnet är ju inte ett helt korkat val faktiskt =)

:D:tummenupp

Last edited:
nu har jag fått min nya kamera.. slapp visst tull och moms. så 850 spänn. inte helt fel..

nu ska man bara komma på något roligt att filma också. funderar på om man skulle filma arga gubbar med sopskyfflar någon dag =)

nu har jag fått min nya kamera.. slapp visst tull och moms. så 850 spänn. inte helt fel..

nu ska man bara komma på något roligt att filma också. funderar på om man skulle filma arga gubbar med sopskyfflar någon dag =)

Vad är det för kamera du har köpt? från vilket ställe?

Vad är det för kamera du har köpt? från vilket ställe?

köpte en ac3k. tror jag den heter.. skall utvärderas när jag har varit i motala och hämtat kotten med soppslut bakdäck..köpte den på ebay.. http://myworld.ebay.com/bestbuygps

dettta är killen jag köpte av.. kostade 69.79 plus 35 dollar frakt iochmed att jag tog express. det bästa är att han skriver varuprov på fraktlappen så man slipper tull och moms =) .. men som sagt skall utvärderas nu i veckan.. liten och smidig är den iallfall.

Hur ser det ut med gelleråsen i helgen?
Vilka är sugna på att ta hojjen upp?

Om sunkigt väder bil.

Hur ser det ut med gelleråsen i helgen?
Vilka är sugna på att ta hojjen upp?

Om sunkigt väder bil.

japp, jag ska dit.
glöm inte att det är lördag som gäller.

Vad trevligt med lite hojåkare i Skövde!
Jag och sambon är nyinflyttade mellan Mariestad och Skövde, och känner inget hojfolk häromkring. En onsdagsöl nånstans och snacka lite hoj imorrn eller nån annan dag kanske?

I dagsläget körs mest enduro, tidigare har vi kört både sporthoj och supermoto på bana och gata.

jag stannar hemma och dricker öl istället =)..

Jag och sambon är nyinflyttade mellan Mariestad och Skövde, och känner inget hojfolk häromkring. En onsdagsöl nånstans och snacka lite hoj imorrn eller nån annan dag kanske?

I dagsläget körs mest enduro, tidigare har vi kört både sporthoj och supermoto på bana och gata.

öl är gott som faan =)

Last edited:

Onsdagsöl?
Hur fort går dom på varola vägen? =)

gott om hojjåkare i skövde med omnejd.
håll utkik här så kommer du att se när de ska åkas!

Jag är också på, men som sagt bil om det blir skitväder...

Ser mulet ut men inte regn till kvällen på yr.no
får se längre fram i veckan om det ändrar sig.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...