Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Seayours, tror jag träffade dig på OKQ8 i Skara, Resan till Skövde gick fint?
Förövrigt tyckte jag inte att Bike Dagarna var så jävlar lajbans, lite fattigt.. men det var ju iaf mycket folk.
Hade varit skoj o kört den vanliga versionen samtidigt så man hade haft en referenspunkt, men jag lipar ju inte för att det bara var R versionen som fanns som provkörning![]()
Du missa Ducce 1198S, GRYMM Maskin! Vi var 5 av 7 som kom fram tillslut (en avåkning å en tappa kedjelåset). Kom sent men d va bara bra me tanke på att dom flesta redan åkt hem då, flör på bra me provkörningen. Ducati hade haft 2 krascher
Bild 2 "The five last standing"
ska vi dyka upp oanmält och svina till den här körningen?![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=203686
Du missa Ducce 1198S, GRYMM Maskin! Vi var 5 av 7 som kom fram tillslut (en avåkning å en tappa kedjelåset). Kom sent men d va bara bra me tanke på att dom flesta redan åkt hem då, flör på bra me provkörningen. Ducati hade haft 2 krascher
Pröva RC8R idag på bike. Helt klart skön hoj, men med tanke på vad vi prova i gbg så............. va den inget att ha mot den![]()
Hehe, va inte KTM:en en touring hoj![]()
Hehe, va inte KTM:en en touring hoj![]()
App app app
Akta sig seften nu messal.. annars får du smaka KTM powah alá Acra-Edition![]()
EX-up, fått ordning på kablarna (eller har du snott av våra) så du kan se motogp via viasat motor?
Absolutska vi dyka upp oanmält och svina till den här körningen?![]()
Hehe äntligen lite backning, ska prova duccen vid ett tillfälle men frågan är ju om den är 50k bättre, o andra sidan kan jag nog åka lika fort på en r1-01 som JAG kan på RC8:an tror inte det hojarna som är begränsningarna där inteApp app app
Akta sig seften nu messal.. annars får du smaka KTM powah alá Acra-Edition![]()
Låter som en bra idé!
Jaja, det blev många mil i sadeln i alla fall.
NejJag kör Live Stream via datorn kopplat till 50":aren i stället.
Fasen vad deppigt att jag missade både Bike & Säve. Kom nyss hem med en ny R1:a hämtad från Östersund, en nätt körning på ca 135 mil ToR. Startade 04.30 i Söndags morse & kom hem vid 23.45 De sista 35 milen fick köras i mörker (med mörkt visir också smart nog) Kan för övrigt tillägga att det var svinkallt bitvis då våren precis kommit där uppe, så det låg snöhögar lite var stans.
Jaja, det blev många mil i sadeln i alla fall.![]()
Jag stör mig på att det blir dålig bild på datorskärmen, hur funkar det på 50"aren då ??
O samlar du på r1r eller har du sålt din andra?
![]()
Bilden blir faktiskt riktigt acceptabel, knappast full-HD upplösning men inte mycket sämre än Eurosports knastriga utsändningar.
Nog för att jag samlar på det mesta som det står Yamaha på, men så bra var det inte att denna R1:a var till mig, borde kanske nämnt att denna var till min systers man.![]()
Låter som en bra idé!![]()
Absolut
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |