Samåkning Skövde

R1:an verkar vara såld! Slog du till? :)

Nej tyvärr. Såg för en stund sedan att den var såld. Men det dyker nog upp nåt mer innan våren. :fyllisar

Gammla gixxer 750 ska inte skämma för sig på bana har jag hört. Finns ju en till salu i Skövde, men den är minst 4k för dyr. :gnissla

Slänger in en blänkare här då ja vet att de finns en del med gamla hojdelar i skövde.

Nån som sitter på en orginalbakkåpa passande en R1 98-01 så får ni gärna höra av er!

Mc kompaniets lilla tillbehörs apa kan dock elda sina kåpor ifred, ni andra är välkomna att höra av er :)

Slänger in en blänkare här då ja vet att de finns en del med gamla hojdelar i skövde.

Nån som sitter på en orginalbakkåpa passande en R1 98-01 så får ni gärna höra av er!

Mc kompaniets lilla tillbehörs apa kan dock elda sina kåpor ifred, ni andra är välkomna att höra av er :)

Hejsan, det är mig du kallar för Apa, är du missnöjd med något är det bättre du ringer mig så ska vi lösa det.
Johan heter jag förövrigt och är lika lite apa som du.

• Gilla
Reaktioner: R2
Skit

Hopp då har det hänt. Jag o frugan vart med i en seriekrock med vår bil i skövde. Låg bakom en bil som tvärnitade dock hann vi stanna för vi hade avstånd till framförvarande bil. Så när vi känner att fan vilken tur vi hade så small det i räva bakom oss och vi for in i bilen framför oss ändå. Efter 6h senare på kss frugan liggandes med nackskydd så är man hemma igen. Bilen står på lagning i 4v. Och det mesta kommer bytas på vår lilla fina bil, ny front, huv, nytt avgas system samt bak o massa plåtarbete allt för att en inte kunde hålla avstånd eller hastighet. Sen får man en hyrbil som man får pröjsa för själv. Bra start på helgen..............

Huvudsaken e ju att man klarat sig men tråkigt när andra kör in i en....

Hopp då har det hänt. Jag o frugan vart med i en seriekrock med vår bil i skövde. Låg bakom en bil som tvärnitade dock hann vi stanna för vi hade avstånd till framförvarande bil. Så när vi känner att fan vilken tur vi hade så small det i räva bakom oss och vi for in i bilen framför oss ändå. Efter 6h senare på kss frugan liggandes med nackskydd så är man hemma igen. Bilen står på lagning i 4v. Och det mesta kommer bytas på vår lilla fina bil, ny front, huv, nytt avgas system samt bak o massa plåtarbete allt för att en inte kunde hålla avstånd eller hastighet. Sen får man en hyrbil som man får pröjsa för själv. Bra start på helgen..............

Fan va röv

duger de me singelkåpa till en r1a? har singelröven liggande till ingen nytta

Trist som fasen, men tur att det inte var värre iaf!

Vilket väder det var i dag, tänkte ta en liten sväng med hojen men jag hade slarvat med batteriet i år igen. :huvet

att man inte lär sig.

Trist som fasen, men tur att det inte var värre iaf!

Japp e ju bara materiella ting.... Hoppas som sagt att den går att laga så det inte blir tal om lösen. Killens bil som körde in i oss fick köra sin till skroten en
A4. Men skönt att vi klara oss och hoppas man slipper framtidasmärtor i nacke o rygg.

Japp e ju bara materiella ting.... Hoppas som sagt att den går att laga så det inte blir tal om lösen. Killens bil som körde in i oss fick köra sin till skroten en
A4. Men skönt att vi klara oss och hoppas man slipper framtidasmärtor i nacke o rygg.

Ja fy fan det lät inget vidare. hoppas ni är ok o att det inte blir några komplikationer./ Per

Nu var det visserligen en bak du var ute efter, men skulle du även behöva en toppkåpa har jag en liggandes i taskigt skick som du kan få om du vill.

Ang: Garage

Nu har det löst sig. hittat en plats i ett gemensamt garage mitt i centrum.
Har ingen bil för tillfället så gångavstånd var prio före mekmöjligheter.
Stort tack till alla som hjälpt till med diverse tips o erbjudit sig att dela sina platser. :tummenupp
Vårkänslorna fick sig en törn när det snöade igår men nu känns det mycket bättre
/Per

Nyheter
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...