Samåkning Skövde

Bowlingpartner sökes

Tjena!
Jag och en polare har ett 2-mannalag i bowling som spelar korpen 1ggr/v, nu så har polaren dragit sig ur så jag behöver en ersättare för honom snarast.

Spelar du bowling och är bra på det så eller bara tycker det är kul så släng iväg ett Pm till mig om någon är sugen på att spela, kille eller tjej spelar ingen roll.

:yoparty

Alltid kul att spela bowling, men jag är totalt kass, kommer sist på jobbet och sambon spöar mig med hästlängder..... :D
Kan ju vara att det är en del öl inblandade varje gång med :fyllisar

Tjena!
Jag och en polare har ett 2-mannalag i bowling som spelar korpen 1ggr/v, nu så har polaren dragit sig ur så jag behöver en ersättare för honom snarast.

Spelar du bowling och är bra på det så eller bara tycker det är kul så släng iväg ett Pm till mig om någon är sugen på att spela, kille eller tjej spelar ingen roll.

:yoparty

Alltid kul att spela bowling, men jag är totalt kass, kommer sist på jobbet och sambon spöar mig med hästlängder..... :D
Kan ju vara att det är en del öl inblandade varje gång med :fyllisar

Ingen öl inblandad här inte, här är det seriöst värre.
Vi spelar inte för at det är roligt, vi spelar för att vinna :tummenupp

Någon som besökte mässan i fjollträsk?

Japp, självklart var man och besökte mässan även i år.

Som många skrivit i diverse andra mässtrådar så var det mindre och sämre än vanligt, men jag var helnöjd ändå... helt klart roligare än och stanna hemma!

Mest intressant var Ducatis monter tyckte jag... nya streetfightern är grymt läcker!! Victory var spännande och se i verkligheten också, även om det är kromslädar... helt klart fräschare än HD!

Tjena Skövde me omnejd!
Nån som vet nån som e sugen på en svart ER6:a? Tänkt byta till en sport. Länk nedan.

Känslan tror jag inte blir bättre av mindre öl när del gäller att spela bowling!

kan man joina er på några åkningar i sommar?:yoparty
Alltid kul att träffa lite nytt folk att tjöta och busa med:D
Är ju snart dags att väcka monstret..

kan man joina er på några åkningar i sommar?:yoparty
Alltid kul att träffa lite nytt folk att tjöta och busa med:D
Är ju snart dags att väcka monstret..

Ja d e nog inga problem, brukar va fart runt om i Skrbg. Måtte våren komma snart, får ju fan abstinens ju :huvet

Nedräkning börja ju för länge sen.......

Ja d e nog inga problem, brukar va fart runt om i Skrbg. Måtte våren komma snart, får ju fan abstinens ju :huvet

Nedräkning börja ju för länge sen.......

whhaatt??
gsxr750 -08 i skövde snart...
du kommer ju göra mig helt äggsjuk av avund :gnissla

Grattis :)

[

Får nog hålla med bättre oh ha censur puts och ännu bättre om man kan fylla ut det med shyssta airbags bakom föraren oxå... Föresten då var västervik inbokad, nu har man bekantskap så man kan låna lägenhet under mc dagarna i centrala västervik..... :yoparty

Morgan när ska jag komma o måla vad säger chefen??

Tja!

Det är ingen i trakten häromkring som har en gammal sliten ratbike liggandes för en billig peng? Hade tänk att jag skulle lära mig köra med sladd i sommar... :banana

//Linus

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...