Samåkning Skövde

Kan bara hålla med R2, kallt men kul.
Blev en tur Skultorp-Häggum-Varnhem-Axvall-Skövde idag.

Se upp med blöta löv och kall vägbana...

Håller med går an och köra på eftermiddagen körde en runda igår, mest fram och tbx till tibro var skönt på em men när man åkte hem på kvällen så vart det drägligt kallt. Men några marklyft vart det, kör som sagt månaden ut sen ställer jag av den tror jag.

Igår vart det favorit i repris,
värsåsV, IngelsbyV, mölltorp-forsvik, viken runt, vassbacken bron renoveras så vi åkte lite småvägar mot fägre, moholm - kompaniet -hem...

Får se om jag kan trösta Morgan med en kul grej senare.. ;)

Ge han inte mer grejer, han har de redan alldeles för bra :D

i know i know :-)

idag blev det över berget/simsjön, vänster höger mot stenstorp, ur stenstorp mot falköping, första höger, liten kurvig väg till Broddetorp som jag aldrigt åkt förr :) utmed hornborgapölen och sen hem över berget.

Va?¿?¿? Man kan aaaaldrig ha det bra nog!:hihi

Det har kliat rejält i åktarmen de senaste dagarna men det har inte blivit en meter :liiiiipa
Hade du gett fan i gökandet så kunde du ha varit ute med Svarte Petter och åkt hoj hela dagarna, meckat med din fin verktygslåda på nätterna :gnissla

Hade du gett fan i gökandet så kunde du ha varit ute med Svarte Petter och åkt hoj hela dagarna, meckat med din fin verktygslåda på nätterna :gnissla

Nä..jag är hellre hemma & håller verktygslådan sällskap. Den är så fin där den ligger i sin orginalkartong. Undrar vad den blir värd om sådär en 20 år?:va

Nä..jag är hellre hemma & håller verktygslådan sällskap. Den är så fin där den ligger i sin orginalkartong. Undrar vad den blir värd om sådär en 20 år?:va

eller vita bussen idag? hehe hoho

blev några mil idag, kallt men kul.

Säljer en splajrans ny Arai Chaser Jungle 2 hjälm för 3500 spänn... först till kvar..
Säljer den då ja vunnit den å redan har en sån hjälm.

Maila storlek så är den din..
Första PM:et vinner..

Arai_ChaserJUNGLE2.gif

Länk till bilden om den nu inte skulle funka
www.allright.eu/SE/images/Arai_ChaserJUNGLE2.gif

idag blev det, igen, över berget/simsjön, vänster höger mot stenstorp, ur stenstorp mot falköping, första höger, liten kurvig väg till Broddetorp, utmed hornborgapölen, varnhem - eggby - flämmslätt - berg -hem

riktigt nice.

brum brum, de e ju nästan torrt ute... :)

bbrrrr
fy fan va kallt, men kul.

torrbollar :tungan

bbrrrr
fy fan va kallt, men kul.

torrbollar :tungan

Jädra lyxis, själv får man spendera den lilla lediga tid man har på dagis eller datasupport.:näsblod :mad:
Men påtorsdag bär det av mot Portugal & massor med hojåkning.:)

Säljer en splajrans ny Arai Chaser Jungle 2 hjälm för 3500 spänn... först till kvar..
Säljer den då ja vunnit den å redan har en sån hjälm.

Maila storlek så är den din..
Första PM:et vinner..

Finns den kvar??? Jag kan tänka mig att lägga 6500:- för den osedd. Vid riktigt snabb affär medföljer även en odiskad armétermos alt. en Kamasa-tools sats.

Last edited:
(Fulquote)Finns den kvar??? Jag kan tänka mig att lägga 6500:- för den osedd. Vid riktigt snabb affär medföljer även en odiskad armétermos alt. en Kamasa-tools sats + en årsförbrukning på bensin och en -09 Superduke R.(/Fulquote)

ja ser den som såld ;D
har mailat till eurosport men har inte fått hem den än.. :\

se här :-)

vinterpyssel på www.mctur.se

kom ingen nu DR galen, lägg dina värsta insane flatout repor..

Bifogat

• rutt.jpg
    rutt.jpg
    90.4 KB · Visningar: 77
Last edited:
du borde nog skaffa ett bättre bakljuse, fastän jag låg bakom dig så såg jag det knappt.

Det står med på listan av förbättringar :tummenupp
Men skyltbelysningen då, syns ok eller?

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...