Samåkning Skövde

:-)

Kikar in o hälsar alla..
Ha en fin sommar allihopa....blir ingen hoj i sommar för mig !Alla ni som har det , ha det jävligt roligt nu , men va försiktiga på vägarna !
Hälsningar//San

Citat:
Inskickat av Psychobiker
Jag funderar att åka ner och titta på SM i Anderstorp den 29:e. Bara själva tävlingarna på söndan, kvalet hoppar jag över. Ska kolla upp exakta tider asap.

Fler som är sugna, så kan vi ju hoja ner ett gäng och ha lite kul en dag.

Jag börjar en lista, bara att fylla på om man är sugen.

1. Psychobiker
2. X-uP
3. dr madness

Samåkning till kinnekulle (BKK)

Statoil Ryd 30/4 kl 05:50

1.Psychobiker
2.Skidmarks
3.
4.
5.

Jaha..
Någon som ska till bikedagarna i trollhättan imorrn?

Tänkte ta mig ditt ner, via Mariestad och hänga på dem. Om någon är intresserad så hojta till..

Prognos...
ntvmap_pmp_std_1_1001010_20070428_6.png
ntvmap_pmp_std_1_1001010_20070428_12.png

Samåkning till kinnekulle (BKK)

Statoil Ryd 30/4 kl 05:50

1.Psychobiker
2.Skidmarks
3.
4.
5.

Förtydliggande; vanliga mötesplatsen alltså, har inte lärt mig namnen på alla satans rondeller i den här stan:D

Har varit och inhandlat nya bromsbelägg och nya puckar om det skulle knipa, kommer att bli en kanondag:yoparty Och på Tisdag ska jag köra igen, fast utan elevjävlar:D , fet avslutning på min ledighet innan man åker ut i skogen.

Och se nu för fan till att ha hojarna i ordning!!!!!:fakta Kolla belägg, däck, kedjan (smord samt spänd), inga glapp i lager, inget läck nånstans. Alla hojar besiktigas på morronen, och finns det säkerhetsrisker kan ni bli nekade att åka, tyvärr.

Last edited:
Tjena skövdebor! har precis flyttat till skövde, kommer från tidaholm så är väl inget märkvärdigt med de :P men tänkte kolla om de e ngn som har en garageplats över till min R6a så slipper den stå ute jämt? kan va skönt, speciellt när man kanske inte är hemma! Är mc-mekaniker så kan juh hjälpa till med ditt mekande om de behövs lr om du vill ha en slant! mvh / johan !

Tjena skövdebor! har precis flyttat till skövde, kommer från tidaholm så är väl inget märkvärdigt med de :P men tänkte kolla om de e ngn som har en garageplats över till min R6a så slipper den stå ute jämt? kan va skönt, speciellt när man kanske inte är hemma! Är mc-mekaniker så kan juh hjälpa till med ditt mekande om de behövs lr om du vill ha en slant! mvh / johan !

Så du har fixat r6.an? Den var ju inte så vacker när jag såg den... :rolleyes:

Om du hjälper mig justera mina ventiler kan du ha få ha hojen i mitt garage i två veckor! :tungan

Välkommen till Skövde!

/Linus, former Tidaholmer

Så du har fixat r6.an? Den var ju inte så vacker när jag såg den... :rolleyes:

Om du hjälper mig justera mina ventiler kan du ha få ha hojen i mitt garage i två veckor! :tungan

Välkommen till Skövde!

/Linus, former Tidaholmer

nja, plasten har jag inte gjort ngt åt, men de ska juh synas att den är använd :tungan men den funkar till 100 rent funktionellt! isf får jag väl ställa dom varannan vecka då! :tummenupp

Garage

Ring Skövde Bostäder, dom har 1 st plats över vid helenaskolan om du bor centralt. Där har du varmgarage...

Ring Skövde Bostäder, dom har 1 st plats över vid helenaskolan om du bor centralt. Där har du varmgarage...

Last edited:
Jag funderar att åka ner och titta på SM i Anderstorp den 29:e. Bara själva tävlingarna på söndan, kvalet hoppar jag över. Ska kolla upp exakta tider asap.

Fler som är sugna, så kan vi ju hoja ner ett gäng och ha lite kul en dag.

Jag börjar en lista, bara att fylla på om man är sugen.

1. Psychobiker

Vilken tid åker ni?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey