Samåkning Skövde

Fan jag som trodde den där Dahlberg va gatsnabb, ändå blir han stekt av en 15 år gammal bil mellan Mullsjö o Anderstorp :hihi

Tack för en trevlig dag på kullen... Riktigt lärorikt och roligt på samma gång!

Farväl!

Vill bara hälsa att jag fått nytt jobb i Lund och därmed är det färdigåkt i Skövdetrakten. Ha det bra alla!

Love /Klas

Vill bara hälsa att jag fått nytt jobb i Lund och därmed är det färdigåkt i Skövdetrakten. Ha det bra alla!

Love /Klas

Kul med nytt jobb! Lund ar en kanonbra stad att bo i, sarskilt om man star ut med att spana pa ca en miljon snygga brudar..!

Bra och kurviga vagar finns norr om stan mot Loddekopinge, at Sjobo till, mot Ahus mm. Bra val av ort att flytta till! Gratttis

Kul med nytt jobb! Lund ar en kanonbra stad att bo i, sarskilt om man star ut med att spana pa ca en miljon snygga brudar..!

Bra och kurviga vagar finns norr om stan mot Loddekopinge, at Sjobo till, mot Ahus mm. Bra val av ort att flytta till! Gratttis

Tack för tipsen. Men det var Mr Tranicos som roade sig lite på fyllan på min dator.

Så Skövdevägarna för duga ett tag till....

//

Fan va gött d låter när hojjarna kommer dragandes via mörkekorset. Så J**** avundsjuk just nu, Kopplningsvajer av :huvet . Hoppas på bra väder nästa näst nästa helg :cool: då den förhoppningsvis e fixad! Ha så kul på vägarna ni som kan!

/L

Happ då har man dragit dom första vinglande milen, sanlöst va illa man kör. Får väl hoppas det bättrar på sig.

Happ då har man dragit dom första vinglande milen, sanlöst va illa man kör. Får väl hoppas det bättrar på sig.

Jo, jag & Elgasen såg dig från Volvo-parkeringen, du körde först mot Timboholmsrondellen & sedan tillbaka igen, så det var en lång sväng!:D

*Tyckte även att jag hörde några missade växlingar*:tummenupp;)

Det enda som saknades var en rejäl "Fuck-you-burn-out"

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey