Samåkning Skövde

Vet du om man kan boka enstaka dagar eller om man måste ta hela veckan direkt? Tror ju inte att ja vill stanna en hel vecka, tycker man blir mätt påt efter ett tag.

man kan välja mellan hela veckan eller helgen tror jag... är inte helt hundra...

Hmm vi åker ju som sagt ner o kör Gr Fredag- Söndag sen börjar Lelle på Måndagen så de får bli i början av veckan i såna fall annars får de vara!

Själv ser det rätt mörkt ut på lellefronten... vet inte hur det blir egentligen...

Någon som vet något om den nya mc-butiken som ska öppna ute i "spökstan". Hade vägarna förbi där häromdagen och det såg ut som dom höll på och gjorde iordning inne i butiken. Hängde lite kläder i skyltfönstret också.

Gah jævla snø.. kan inte sommaren komma snart så att jag kan få mitt kort och få hojen færdig.. nær blir det crossåkning igen då?.. har ju køpt en liten fiddy. så jag ær gærna med er stora pojkar och åker lite *hihi*

Tranicos jag vill komma och øla, kan ta med fiddyn och børna i din nya lægenhet =))

Gah jævla snø.. kan inte sommaren komma snart så att jag kan få mitt kort och få hojen færdig.. nær blir det crossåkning igen då?.. har ju køpt en liten fiddy. så jag ær gærna med er stora pojkar och åker lite *hihi*

Tranicos jag vill komma och øla, kan ta med fiddyn och børna i din nya lægenhet =))

Är börna allt du tänker på din jävla volvoraggare?! :)

de lätt ju som en kanonbra ide de börna e skoj de har dom gjort på parketten här

tranicos. vadå volvoraggare.. snackar du för skit...*hehe*

>>>pini... ja för fan .. finns det inge mer folk med småhjulingar så kan vi göra en konbana i tranicos nya vardagsrum *hehe*

låter ju som en kanon ide va tycker du linus ja kan nog låna en åt dig me

fiddytävling är nog roligast för då kan vi ju ha soffbordet som hopp och så kan vi landa i soffan =).. så filmar vi allt och skickar anonymt till akelius *hehe*

Någon gång i mitten på mars tror jag det var tal om. Det kommer bli århundradets fest, jag lovar! :tungan

klart som fan det kommer bli.. århundradets vräkning också *hihi*

btw.. drick aldrig 12 koppar kaffe under en arbetsdag.. man blir ganska konstig i huvet:tungan iallfall i fölge min omgivning..

Sandlådan är visst igång igen märker man!

Morgan har ni fixat nåt boende till Gotland än? I såna fall vart?
Ser fram emot resan:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...