Samåkning Skövde

ja e fullt övertyggad att din flickvän blir så glad om ja kommer

Sandlådan är visst igång igen märker man!

Morgan har ni fixat nåt boende till Gotland än? I såna fall vart?
Ser fram emot resan:yoparty

Japp, privat boende 1 kilometer från banan. Resa ToR bokad & klar, transportmedel fixat.

Bara att invänta avfärden nu i princip!

Fakk!! Jag ställde en seriös fråga men den försvann osedd i allt spam men jag e inte den som e den :mad:

Precis! Klart att ett & annat sandlådeinlägg ska få vara med, men det är MC-forum. Glöm inte det. Blir lätt att seriösa frågor försvinner i mängden.

Tips! Mycket utav "Off-topic" snick-snacket kan skötas via PM!

Precis! Klart att ett & annat sandlådeinlägg ska få vara med, men det är MC-forum. Glöm inte det. Blir lätt att seriösa frågor försvinner i mängden.

Tips! Mycket utav "Off-topic" snick-snacket kan skötas via PM!

Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan:rodnar

Okej, ni har faktiskt helt rätt! Vi tonar ner spamandet lite och sköter det som saknar intresse för andra via pm eller msn. :)

Frasse!

Jag har ingen erfarenhet av körskolorna här i Skövde men kan varmt rekomendera Centrala Buss- o. Trafikskolan AB i Tidaholm. jag har tagit både A- och B-kort där och håller som bäst på att ta C-kortet där med. Säg att du vill övningsköra med Masse. Han är helgrym! Just det ja, själva övningskörningen (om det gäller mc) sker i Falköping.

Hade!

Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan:rodnar

Jag tycker personligen att det är ren junk ni snackar här stundtals.
Håll er till MC relaterade inlägg i forumet och sköt allt övrigt snack på ett annat sätt. PM, som Morgan nämt, funkar ypperligt. Annars finns gästboken om ni vill vara med publika med erat prat ;)

//
Holmberg

>>>>frassefræs... wasastanær bra , gunnar ær trevlig, stannar och røker lite ibland och så snackar man lite skit . kørde dær en del i høstas.. kan varmt rekomenderas.

Vi får försöka ordna upp denna tråd lite bättre. Tona ner spammet, det kan vi väl alla enas om?

Jag skicka ett mejl till UJ Terräng, någon som kört där? Kvinnan som jag fick svar från sade att hon skrivit upp mig på nån lista, turordningslista kan jag tänka mig. Får se lite, kanske blir så att man kör där.

Någon som vet något om mc-butiken som öppnar i Köpstaden?

2767488 Jag tycker personligen att det är ren junk ni snackar här stundtals.
Håll er till MC relaterade inlägg i forumet och sköt allt övrigt snack på ett annat sätt. PM, som Morgan nämt, funkar ypperligt. Annars finns gästboken om ni vill vara med publika med erat prat ;)

//
Holmberg
Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig :hihi

Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig :hihi

Jag var inte en av dessa....
Nu när detta lugnat sig lite, kanske du kan mantla detta eminenta uppdrag ändå. Det är säkert fler än jag, som ser att det styrs upp lite i denna tråd?!

Rock on !

2767826 Jag var inte en av dessa....
Nu när detta lugnat sig lite, kanske du kan mantla detta eminenta uppdrag ändå. Det är säkert fler än jag, som ser att det styrs upp lite i denna tråd?!

Rock on !
Hehe nä det va inte dig jag tänkte på :)

2767849 Bra sugen på att åka nu! Vilka är det som annordnar?
Actionpics

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey