Samåkning Skövde

FettSnok skrev:
2681314 Medlem i FMCK? Isf;

Dessa områden är jä... fina :tummenupp

Länk för mer info Visst, kostar nån krona /dag men vad är väl det? 8-21 vardag och lördag är väl inte fy skam det heller....

Lät ju jättebra förutom detta.. :huvet :huvet

Körning med ej registrerad motorcykel är endast tillåten i samband med u-sektionens verksamhet av person som är under 18 år. All körning med oregistrerad motorcykel utöver detta är ej tillåten.

Jag är under 18år och saknar A-kort.

Och som jag uppfattade det på deras hemsida så är U-sektionen typ småbarn på 7-11 år eller något liknande på knattecrossar och 125or.

Känns lite dumt för mig att komma som stor 17åring på en 250 och vilja köra enduro med småknattarna.. :va

Cross ...

Nån som e sugen på åka lite cross/enduro/offroad..imorgon i töreboda i grusshålan.. (lagligt), tydligen kommunen som har godkänt det så ifall nån vill haka på imorgon runt kl10:00, åker jag från Skövde .. finns nog plats för ett par hojar till på släppet..
Hör av er sms/ring.. på 073-7266323/San

Last edited:
3:a i Skövde?

Funderar på att flytta ihop med tjejen och behöver således större lägenhet. Är det någon som känner till något eller har några bra kontakter?

Nån som e sugen på åka lite cross/enduro/offroad..imorgon i töreboda i grusshålan.. (lagligt), tydligen kommunen som har godkänt det så ifall nån vill haka på imorgon runt kl10:00, åker jag från Skövde .. finns nog plats för ett par hojar till på släppet..
Hör av er sms/ring.. på 073-7266323/San

attans såg detta försent, fan va kul det lät! är gärna på om det blir fler tillfälle.

fan va sugen jag blev på lite crossing nu..
det måste väl finnas nån bonnläpp som har en gammal åker som vi kan ordna stubba rejs på... så här i januarivärmen :)

behöver nya utmaningar, hört att bra bowlare har små penizar. hehe

Tyvarr innebar inte detta automatiskt att usla bowlare har jatte-drular...
hmmm...vad fan menar jag egentligen..? whatever. Vet bara att det ar javvligt oskont nar man rakar trampa pa'n nar man ska hiva sitt klot...

:va

Ja då var dett dags att åka till läkaren i morgon och se vad han har att säga om allt...
kommer nog att bli av med gipset men det blir :kryckor ett bra tag till.

Ja då var dett dags att åka till läkaren i morgon och se vad han har att säga om allt...
kommer nog att bli av med gipset men det blir :kryckor ett bra tag till.

Lisa ja ska muta den där gubben så han talar om för dig att mr Slappa måste komma på besök och bo hos dig minst en helg innan du får ta bort gippset:D

attans såg detta försent, fan va kul det lät! är gärna på om det blir fler tillfälle.

Kanske nu på lörd-sönd..ev...
Fast har jag har crossen i Töreboda...:) ( går ju inte ha grejerna i Skövde , dom bara försvinner då)
Har du nån släpp slänga upp crossen på?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...