Samåkning Skövde

Frasse Fräs skrev:
2660095 Är det någon av er som vet något om road racing center? Jag var där o kika häromdagen. Hade en hel del gamla uvar stående men till (i mina ögon) enorma överpriser. Sedan så fanns det gamla skinnställ, med betoning på gamla. Allväderställ fanns det ett par olika jackor o några enstaka byxor.

Hur är verkstaden? Bättre än hemsidan förmodar jag http://home.swipnet.se/~w-84061/omrrc.htm
Ett av varldens mest underliga stallen..! Bara gammal skit som statt dar i ar efter ar, till overpriser. Helt otroligt att de inte konkat 100 ggr om.

Vet inget om verkstaden, men du far garna bli forsokskanin, bara att lamna in parlan och se vad som hander...:tummenupp

Frasse Fräs skrev:
2660095 Är det någon av er som vet något om road racing center? Jag var där o kika häromdagen. Hade en hel del gamla uvar stående men till (i mina ögon) enorma överpriser. Sedan så fanns det gamla skinnställ, med betoning på gamla. Allväderställ fanns det ett par olika jackor o några enstaka byxor.

Hur är verkstaden? Bättre än hemsidan förmodar jag http://home.swipnet.se/~w-84061/omrrc.htm

De har sjuka priser pga att det är samma skit som stått där sen -97, med oförändrade priskyltar.
De borde konkat 37ggr om det inte var för alla "inbrott" som skedde där under 80 å 90 talet.

Jag har lämnat in en motorkåpa för svetsning och det fixade gubben riktigt bra och relativt ok pris. Andra reperationer vet jag inget om.

Frasse Fräs skrev:

Jag har kört mc sen 1977, och Road Racing Center brukade vi kalla för "Tjuven i backen" ( vi som va med i Skövde mck ) p.g.a att en medlem i klubben köpte en splirrans ny Kawa 650 cc, men han fick ett gammalt batteri som varade i ca 1 dag, ändå betalade han mc:n kontant, därav smeknamnet/öknamnet "tjuven i backen" :D

Dalafalo skrev:
2662026 Jag har kört mc sen 1977, och Road Racing Center brukade vi kalla för "Tjuven i backen" ( vi som va med i Skövde mck ) p.g.a att en medlem i klubben köpte en splirrans ny Kawa 650 cc, men han fick ett gammalt batteri som varade i ca 1 dag, ändå betalade han mc:n kontant, därav smeknamnet/öknamnet "tjuven i backen" :D
lolish..

han tvättar säkert bara pengar å odlar gräs på lagret. därav de höga priserna, så ingen normal person ens skulle tänka sig att gå in där

Dalafalo skrev:
2662026 Jag har kört mc sen 1977, och Road Racing Center brukade vi kalla för "Tjuven i backen" ( vi som va med i Skövde mck )

:D Känner igen det namnet trots att jag bara bott "här uppe" sen 2001.

Oljor har jag för mig vart bättre pris på..

Ingen som ska ut och åka idag? Skall köra provkörning med hojen tänkte jag..

Blir väl en sväng över tidaholm, torbjörntorp, Varnhem, Eggby, Lerdala, Skövde, Blikstorp ungefär. Om fästet tillåter dvs...

På tal om MotoGp i Tjeckien.

Är det någon som vet om den bussresa som organiserades (var det Berra-Racing?) till Brno förra året kommer genomföras nästa år?

Kunde inte åka med förra året men i år måste jag komma iväg på Gp.

Manhattan skrev:
2669943 På tal om MotoGp i Tjeckien.

Är det någon som vet om den bussresa som organiserades (var det Berra-Racing?) till Brno förra året kommer genomföras nästa år?

Kolla med Berra! Men jag vet inte om det var någon vidare "hit" att åka med buss dit. Var lite missöden som hände under resan, trasig buss, fastkörning med försening till kvalet.

Men de som var med kanske var nöjda ändå?

Manhattan skrev:

Skärp dig, det är klart att vi ska köra hoj dit! :D

Manhattan skrev:

I år är det nog lite försent, men nästa år kanske :rolleyes: Men då blir det nog till Assen igen. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT