Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4Some skrev:2484461Många nya vägar från Skövde till Askersund.
Tack vare våran vägvisare Stellan.
Blev minst 20 mil idag.
Bosanac skrev:2488235nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*)
Elgasen skrev:2488259fi fan, vart blev den stulen?
Bosanac skrev:2488288I SLA huset ,,i garaget där nere..hade den framför bilen... och den va låst o allt det krävs typ 3-4 pers för att flytta på den och lyfta upp den ..200kg typ..
Och sen behövs det nycket-magnet för att komma igenom porten..både in och ut...nån som bor här måste ha hjälp till eller nått..så jävla förbannad e jag .. och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Riktigt förbannad e jag ...hoppas jag verkligen inte får reda på vem det va..![]()
X-up skrev:2488303Fan vad trist Sanell!
Har också haft garage med magnet-nyckel & det hindrade inte mycket. De har helt enkelt sett att du kört in hojen där & väntat tills någon har kört ut, då kan de lugnt traska in & greja i lugn & ro.
Hoppas verkligen att det ordnar sig!
Försäkringen har inte gått över till garageförsäkring när du ställde av den då?Bosanac skrev:2488288och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Ska halla ogonen oppna. JAVLA PACK!Bosanac skrev:2488235Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...
Om nån vet nått eller hört .. hör gärna av dig ...
Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..
southwick skrev:2489756Ska halla ogonen oppna. JAVLA PACK!
Bosanac skrev:2490653[/QUOTE
Fy satan vad tråkigt! Jag lider med dig Sanel.
Jag håller koll här i Mariestad. Ser jag nått ringer jag dig
så kan vi åka och fråga dom lugnt och fint om det var snällt gjort.
Slår dig en pling ikväll.
är bara här på blixtvisit.Bosanac skrev:2488235Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...
Om nån vet nått eller hört .. hör gärna av dig ...
Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..

Jag tror jag vet...HanneZ skrev:2493178Fan vad vettig denna tråden har blivit, vad har hänt?![]()
Vadå vadå vadå,,berättasouthwick skrev:2493440Jag tror jag vet...![]()

Tank efter lite nu...ga tillbaka 150 sidor och jamfor. HmmmBosanac skrev:2493456Vadå vadå vadå,,berätta![]()
jag vill oxå veta......
![]()

southwick skrev:2494233Tank efter lite nu...ga tillbaka 150 sidor och jamfor. Hmmm![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |