Samåkning Skövde

:tummenupp för Tranicos!

Trevligt när Bosse och Harry är trevliga nån gång :rolleyes:

Själv har man blivit hojlös, så man får allt sitta på händerna och lyssna på alla som åker förbi... Saknar blysläden redan.

Ta det lugnt:D

2fast4Some skrev:
2484461 Många nya vägar från Skövde till Askersund.

Tack vare våran vägvisare Stellan.

Blev minst 20 mil idag.

Inklusive lite grusväg idag igen :) får pilla lite med GPSen så får vi se om det går att lösa. Tack för en trevlig tur idag ni som var med.

//Stellan

Vilka idioter....

Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...

Om nån vet nått eller hört .. hör gärna av dig ...
Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..

Elgasen skrev:
2488259 fi fan, vart blev den stulen?

I SLA huset ,,i garaget där nere..hade den framför bilen... och den va låst o allt det krävs typ 3-4 pers för att flytta på den och lyfta upp den ..200kg typ..
Och sen behövs det nycket-magnet för att komma igenom porten..både in och ut...nån som bor här måste ha hjälp till eller nått..så jävla förbannad e jag .. och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Riktigt förbannad e jag ...hoppas jag verkligen inte får reda på vem det va..:mad:

Bosanac skrev:
2488288 I SLA huset ,,i garaget där nere..hade den framför bilen... och den va låst o allt det krävs typ 3-4 pers för att flytta på den och lyfta upp den ..200kg typ..
Och sen behövs det nycket-magnet för att komma igenom porten..både in och ut...nån som bor här måste ha hjälp till eller nått..så jävla förbannad e jag .. och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Riktigt förbannad e jag ...hoppas jag verkligen inte får reda på vem det va..:mad:

Fan vad trist Sanell! :(
Har också haft garage med magnet-nyckel & det hindrade inte mycket. De har helt enkelt sett att du kört in hojen där & väntat tills någon har kört ut, då kan de lugnt traska in & greja i lugn & ro.

Hoppas verkligen att det ordnar sig!

X-up skrev:
2488303 Fan vad trist Sanell! :(
Har också haft garage med magnet-nyckel & det hindrade inte mycket. De har helt enkelt sett att du kört in hojen där & väntat tills någon har kört ut, då kan de lugnt traska in & greja i lugn & ro.

Hoppas verkligen att det ordnar sig!

Joo men jag tror dom har kört in med skåpbil eller nått och sen lastat på tror inte dom har hållit på där inne för det e ganska mycket folk som rör sig inne i garaget , SLA bilar och securitas plus dom som bor där..
För porten öppnas och stängs på 1 minut och sen tror jag inte dom har väntat på att nästa ska köra in .. 99% på att det e nån inblandad som har själv portnyckel..
Det löser sig nog..

stackare men får väll hoppas du får en bra peng från försäkringsbolaget för å få tillbaka hojen verkar väll inte så troligt

Bosanac skrev:
2488235 Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...

Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..
Ska halla ogonen oppna. JAVLA PACK!

Fy Fan!

Bosanac skrev:
2490653 :tummenupp[/QUOTE

Fy satan vad tråkigt! Jag lider med dig Sanel.
Jag håller koll här i Mariestad. Ser jag nått ringer jag dig
så kan vi åka och fråga dom lugnt och fint om det var snällt gjort :näsblod .

Slår dig en pling ikväll.

Bosanac skrev:
2488235 Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...

Du kan få köpa den för 40 jämnt om du vill! :pannkyss
I make very good price for you!

Skämtade bara, kanske inte så roligt. Skit sam.
Gå och prata med de som jobbar i tryckeriet i källaren, det finns en hel del folk bla tidningsbud som kan ha sett något.
Carola eller Martti är lätta att prata med, dom kan ev snoka vidare åt dig, hälsa från mig, dom börjar oftast jobba ca 10.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!