Pathfinder
Hjälmskrapare
Bosanac skrev:2338507Jag tror jag hamnat i Italie-träsket....kan presentera nya leksaken..
Gött då får man njuta av lite twinsound över grannskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bosanac skrev:2338507Jag tror jag hamnat i Italie-träsket....kan presentera nya leksaken..
Tja San!Bosanac skrev:2340969Fasiken .. ringde idag om regg bes, finns inget i hela västra götaland, tidigast den 24:e augusti och det e i skövde ... nån som känner besiktningmänen väl här i skövde som kan fixa en tid snabbt.. Bjuder på en flak öl isåfall!!![]()
. Stellan nu får du sluta köra grus o
med peter.2fast4hjo skrev:2347228Liten undran: va hålls ni med i skövde egentligen, inte alls varit många uppskrivna samåkningar, ingen träff med jönköpingsgänget
med peter.

Bosanac skrev:2340969Fasiken .. ringde idag om regg bes, finns inget i hela västra götaland, tidigast den 24:e augusti och det e i skövde ... nån som känner besiktningmänen väl här i skövde som kan fixa en tid snabbt.. Bjuder på en flak öl isåfall!!![]()
Det verkar skötas över telefon & sms nu för tiden.2fast4hjo skrev:2347228Liten undran: va hålls ni med i skövde egentligen, inte alls varit många uppskrivna samåkningar, ingen träff med jönköpingsgänget
med peter.
pini skrev:2347752nja har man åkt på sammåkningar å det inte kommer en jävel så skiter man i det efter tag finns ju en del som ballar ur ibland
.
Om nån vill ha den till rätt pris så .. varför inte .. annars kan ju åka på den lite då å då ( trodde inte det skulle ta så långt tid att vänta på reggbes.) ..Ljungqvist skrev:2347426Ska du redan sälja den?![]()
Såg den på blocket nämligen...

Mats Mladin skrev:
Bosanac skrev:2340969Fasiken .. ringde idag om regg bes, finns inget i hela västra götaland, tidigast den 24:e augusti och det e i skövde ... nån som känner besiktningmänen väl här i skövde som kan fixa en tid snabbt.. Bjuder på en flak öl isåfall!!![]()
HanneZ skrev:2351370Fan va najs, jag hade planerat o köra om Mats på rakan o sen mota honom hela varvet runt men det går ju inte nu det förstår jag.
Är det nån mer än jag o Mats som ska köra och inte bara visa upp sig?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |