Samåkning Skövde

heimdal skrev:
2286230 har de nånsin vart drag här?

Nja inte direkt. Men kommar man från GBG eller sthlm så verkar nog detta stället dött. Men kommer man från tex stöpen och kommer till skövde för första gången så verkar det nog bra.
Allt blir ju vad man sätter det i propotion till.

Bosanac skrev:
2287609 Det e ju värsta draget i Töreboda nu på torsdag,fre o lördag.. ( Töreboda festivalen) ... :D :D :D

Just fan, det hade jag glömt. Måste nästan åka dit och kolla! Vi får tälta i en polares trädgård så det blir riktig festivalstämning... :fyllisar :3freak

Bosanac skrev:
2287609 Det e ju värsta draget i Töreboda nu på torsdag,fre o lördag.. ( Töreboda festivalen) ... :D :D :D
¨

Boka in den 22 juli i kalendern! då det är B-race på Gelleråsen, ska dit och kolla när Kreuger kör som fick en finfin tredjeplats vid sin rr-premiär rookie 1000 i linköping förra helgen :yoparty

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=126286
:huvet att man skulle missa NR750:n som kördes på kullen.

Några som har lust med en liten tur på lördag em/kväll om det inte regnar??

Kanske runt 17 tiden vid statoil ryd??
är det några andra tider så skriv så kommer vi.

seayours skrev:
2288750 Några som har lust med en liten tur på lördag em/kväll om det inte regnar??

Kanske runt 17 tiden vid statoil ryd??
är det några andra tider så skriv så kommer vi.

Skriv i "åka"-tråden så får du napp :tummenupp
Jag kanske är på....

Tjingeling nu är jag ute från sjukhuset :) och vill bara tacka för alla "krya på dig" hälsningar. Stålet skall tas bort någongång 31/7 - 3/8. Eftersom vi inte kommer ses på gatorna vill jag passa på att önska alla en trevlig sommar.

Kör försiktigt..

Hannah

jag är eventuellt på å åka med om de inte blr för sent på kvällen annars så går nog söndag fint

heimdal skrev:
2289764 jag vill också åka :(

Skaffa en kvalitetsmaskin som håller då ... (honda)... så kan du åka så mycket du vill ...

... nee på tisdag bär det iväg på semester ~2 veckor i Tyskland och Österrike. Hoppas det blir minst lika bra som förra året, de har grymt bra skick på sina vägar tyskarna.

LiQUiD skrev:
2289771 Skaffa en kvalitetsmaskin som håller då ... (honda)... så kan du åka så mycket du vill ...

... nee på tisdag bär det iväg på semester ~2 veckor i Tyskland och Österrike. Hoppas det blir minst lika bra som förra året, de har grymt bra skick på sina vägar tyskarna.
jag har en hondabil.. å den e inte bra nånstans.. förutom att stolvärmen funkar på förarsidan...
å sen att reservdelarna e snordyra gör den inte bättre

Hela nasta vecka ar det provkorning nere pa JWF om nan ar sugen pa att testa en Husaberg 650 Motard. Svinbra priser med bla ett gratis Akrapovic helsystem eller ett nytt skinnstall med alla salda hojar!
Kolla pa hans sida www.,jwfracing.se

Eller kom ner o snacka lite skit med verkstadsslaven...moi :)

Kor lugnt! /Lasse

Ville bara visa upp min fina avatar. Nu är det dags att visa upp era magmuskler och fina häckar killar! (Ni lönnfeta som bara äter ostbågar och är vita som lakan göra er ej besvär.)

southwick skrev:
2290031 Hela nasta vecka ar det provkorning nere pa JWF om nan ar sugen pa att testa en Husaberg 650 Motard. Svinbra priser med bla ett gratis Akrapovic helsystem eller ett nytt skinnstall med alla salda hojar!
Kolla pa hans sida www.,jwfracing.se

Eller kom ner o snacka lite skit med verkstadsslaven...moi :)

Kor lugnt! /Lasse

Låter intressant, ska hämta en kylare på posten imorgon o funkar den så kanske man kommer bortåt över dagen bara.

Några som har lust att dra ut och åka en sväng någon gång nästa vecka när vädret är bra?:D
Om någon vill åka med en 125:a dvs :hihi

Pm:a mig, har precis tagit kortet och har tröttnat på att åka själv!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT