Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
Slutar nog när lisa har lekt färdigt med regnguden :pannkyss

Fifan. Hoppas någon omkommen hojåkare spöar upp regnguden ordentligt.

En regning dag ska jag ta och styra upp en fest i skövde, så kan alla träffas och bli fulla och lyssna på hårdrock. :yoparty

Någon som ska haka med på en liten lagom tur snart ... tänkte dra en repa frammåt 16-tiden... kikar till här innan jag åker ifall någon är sugen.

nu va denna helgen som kommer förstörd då haverad framgaffel på r1an igen
tappa bromskraften totalt två försök från en mcfirma å ingat har hjälpt konstaterade själv idag va felet var stötdämparen är inte ordnetliget ihop skruvad!!!!
nu skriver detta för att folk inte ska få sin säsong förstörd av nån jäkla mcfirma så ett tips håll er borta ifrån mobergs mc-service !!! så slipper ni samma ledsamheter som jag

pini skrev:
2271793 nu va denna helgen som kommer förstörd då haverad framgaffel på r1an igen
tappa bromskraften totalt två försök från en mcfirma å ingat har hjälpt konstaterade själv idag va felet var stötdämparen är inte ordnetliget ihop skruvad!!!!
nu skriver detta för att folk inte ska få sin säsong förstörd av nån jäkla mcfirma så ett tips håll er borta ifrån mobergs mc-service !!! så slipper ni samma ledsamheter som jag
fan va trist..
e den helt paj eller?

Slappa skrev:
2243414 Morgan Nu har ja plockat bort kylaren iaf, ska lämna in den nästa vecka för nu hann ja inte eftersom ja drar till Norge kl 4 imorgon natt!

Bra gjort, har det ordnat sig med kylaren?

Slappa skrev:
2255755 Åhh Smögen nästan hemma ju :)

Morgan hade inte eran sponsor provkörningar av Husaberg? Har funderingar på en ny sån men hittar ingen som har demohojar :va

Han hade, men ring & prata med honom så kan han nog fixa en deal till dig! Eller en provtur iaf! :)

Ska ut o åka en del nu i eftermiddag ... någon som är sugen på att haka på ?

Ska ut till MC Kompaniet först (åker snart) ... sen kanske jag stannar till vid statoil Ryd ifall någon hänger på, är nog där någon gång mellan 16:45 till 17:15.

ne dom har bara fusakt me loctiten så den har skruvat isär sej men nån måste ju laga den å fylla den me olja så de får tibro pyssla med nu

Det blev en kort men lagom tempofylld tur ... tackar för sällskapet eller vad man ska säga =)

pini skrev:
2273188 ne dom har bara fusakt me loctiten så den har skruvat isär sej men nån måste ju laga den å fylla den me olja så de får tibro pyssla med nu
borde inte klåparna som försökte reparera den första gången stå för kostnaderna att få den återställd till ursprungligt skick?

LiQUiD skrev:
2273508 Det blev en kort men lagom tempofylld tur ... tackar för sällskapet eller vad man ska säga =)
jag va och kolla vid statoil ryd vid 17:16, men då va ni inte där .. missa er.. slulle åkt gärna en sväng , så det blev busa lite inne i stan istället...

Bosanac skrev:
2273911 jag va och kolla vid statoil ryd vid 17:16, men då va ni inte där .. missa er.. slulle åkt gärna en sväng , så det blev busa lite inne i stan istället...

Ah .. tråkigt... vi försvann nog från statoil vid 17:10 eller nått... då hade jag stått där ett tag i värmen... så när det väl kom en så smet vi iväg rätt så fort.

X-up skrev:
2261360 Jaha, då var man hemma igen efter att ha firat midsommar i Assen med MotoGP. En helt otroligt cool upplevelse som inte kan beskrivas. Måste upplevas. 105 mil enkel resa, men det var det definitivt värt!! :tummenupp
morgan.. klippte du gräset på campingplatsen innan du slog upp tältet? :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...