Vaektra
Mamma
mojjsan skrev:2139183mm och tvätta hojjen med![]()
Nu är den nytvättad och fin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mojjsan skrev:2139183mm och tvätta hojjen med![]()
Vaektra skrev:2140841Nu är den nytvättad och fin![]()
mojjsan skrev:2141339bradet var dig och ett par till jag mötte i tidan typ i dag va ?
blir inge supandes under nåra bord.. å ja va nykter igår .. sådeså2fast4hjo skrev:2142161Jag och 2fast4some ska ta en tur men det blir något senare i eftermiddag.
Jag vill dra till Askersund så det blir det troligen. Den som vill hänga på får möta upp i lyrestad, tid ej bestämt än, slå gärna en pling.
hemis bakis idag eller
![]()
Ska vi ta den där "supa dig underbordet"tävlingen någon dag Kan väl göra ett undantag oöl
![]()
heimdal skrev:2142278blir inge supandes under nåra bord.. å ja va nykter igår .. sådeså
2fast4hjo skrev:2142161Jag och 2fast4some ska ta en tur men det blir något senare i eftermiddag.
Jag vill dra till Askersund så det blir det troligen. Den som vill hänga på får möta upp i lyrestad, tid ej bestämt än, slå gärna en pling.
hemis bakis idag eller
![]()
Ska vi ta den där "supa dig underbordet"tävlingen någon dag Kan väl göra ett undantag oöl
![]()
gsxr1200 skrev:2142374Säg en tid så kan jag hänga på om det går bra. Tänkte ut och åka lite själv men det är ju lite roligare med sällskap.
2fast4hjo skrev:2142801
Nudu stellan nu blir du glad, körde grus o gissa vad jag höll mig på hjulen, det var t om roligt![]()
vurpa du stellan??Pathfinder skrev:2142980Då skulle du vart med på Torsö idag.
Mr Brink visade runt oss på grusvägarna där, dock klarade vi oss inte utan klotningar![]()
men med lite ny plast så ska nog allt bli bra.
heimdal skrev:2143525vurpa du stellan??
försökte du uiila på grus kanske![]()
men du får ju plasten billigt iaf
Pathfinder skrev:2143636Nja inte jag som vurpa idag, plast har jag både skrapad och oskrapad![]()
kollat med ford? eler ja.. volvo PVJ_Park skrev:2144632Helt apropå...
Ingen här som jobbar Volvo Powertrain som vet om det söks underhållselektriker till någon fabrik utom gjuteriet (har varit där)?
2fast4hjo skrev:2142360*kärring*
![]()
A_o_D skrev:2145362ORD!! jag satt å försökte få han att ta i flera timmar
men jag fick sitta å supa själv ist![]()
men nu till helgen ska han faan ta!! blir nog en bra hård helg![]()
heimdal skrev:2145602fuck off.. both of u.. ju mer ni tjatar desto mindre sugen blir jag .. SÅDETSÅ.. jag trivs bra även nykter..
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |