Samåkning Skövde

heimdal skrev:
2137818 argh.. ja kommer inte köra hoj idag ioaf.. tvingad till övertid till 17.30 å sen har ja ont i hela kroppen sedan igår.. hur går de med höften lisa? :hihi

jo det är bättre i dag... men det var inte kul igår...

Tack så jätte mycket :pannkyss tjejen... :7peta

2fast4hjo skrev:
2138007 Vad har ni gjort nu :rofl

:hihi
ja först vara det bara skönt men sen börja det att göra ont och då vara det inte lika skönt längre...

va ni e snälla här går man å väntar på å få framgaffeln te r1an å ni åker fram å tillbaka framför en annan

Liz Gsx-R skrev:
2138222 jo det är bättre i dag... men det var inte kul igår...

Tack så jätte mycket :pannkyss tjejen... :7peta

:hihi
ja först vara det bara skönt men sen börja det att göra ont och då vara det inte lika skönt längre...

:rofl Säg till nästa gång ni är ute o shoppar föresten så hänger jag på om jag är ledig

:7peta lovar att säga till om jag finner en matchande morgonrock till dina söta rosa tofflor hemis

Last edited:
En varning utfärdas ang vägen mellan Skultorp och Stenstorp, stora vägen via Häggum. På denna har vårt vänliga vägverk sprutat ut ett okänt antal tusen kubikmeter grus. Inte bra alls.

:mad: inte den vägen också! :huvet

Tack för infon, var i startgroparna ut en sväng till idag, då blir det inte den vägen jag tänkt...

/J

Tackar for avrostningsrundan Dr M och Friberg :) alltid fint med lite stillsam touring med minimala nerlagg och behagligt laga varvtal tycker jag.

Ska vi forsoka stanna till pa lite museer och konstgallerier nasta gang sa det blir lite action ocksa?

/Lasse

pini skrev:
2138386 va ni e snälla här går man å väntar på å få framgaffeln te r1an å ni åker fram å tillbaka framför en annan

Men vi körde ju så lugnt & fint, inget & bli sugen över ;)

southwick skrev:
2138982 Tackar for avrostningsrundan Dr M och Friberg :) alltid fint med lite stillsam touring med minimala nerlagg och behagligt laga varvtal tycker jag.

Ska vi forsoka stanna till pa lite museer och konstgallerier nasta gang sa det blir lite action ocksa?

/Lasse

Låter som ni fick er en fin-fin runda. Touring-tempo är finemang. Fråga Pierre som övningskör. :hihi

Blykometen skrev:
2138820 Är som Vaektra intresserad av att ta en sväng imorgon lördag. Fler?

(länk till själva samåkningstråden..)

Japp, i morgon blir det en liten touring-tur.
Några förslag? Dr M ordinerar dagsutflykt till Back-SM i Örebro.

Blykometen skrev:
2139073 Är det den här tävlingen Dr M ordinerar låter det onekligen HÖGintressant.

Touring? Vafalls!? Har ju inga packväskor :hihi

/Johan

Skulle tro att det är dit ja. Packväskor med tillhörande kromspännen är obligatoriskt.

Föressten, ni som är sugna på Banåkning. Nu har ni ett gyllene tillfälle att "få" en bandag på Anderstorp den 14/5 om ni hjälper till som funktionärer på första ERF-racet där den 13/5. Det är säsongspremiären för enduranceserien.
Läs mer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2138813#post2138813post2138813

godmorgon

:( ingen körning på flera dagar då det ordnas o donas här hemma, får ordna med fest o fira sommaren när det är färdigt vad sägs :)

Nu har man öppnat för båtarna i Göta Kanal, nu är sommaren på g, blir alltid lika förvånad när man ser båtarna "på gärdet" :banana

Om det blir akning idag, kan nan please ringa mej ca en halvtimme innan samling pa 0739-803188 och saga till? Maste sova lite nu...

/Lasse

southwick skrev:
2138982 Tackar for avrostningsrundan Dr M och Friberg :) alltid fint med lite stillsam touring med minimala nerlagg och behagligt laga varvtal tycker jag.

/Lasse
nånting säger mig att du inte hadde tid att titta på vår vackra natur.. :brinnerup

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing