Pathfinder
Hjälmskrapare
Ja jag har inte ens orkat prova kicken år, men hojen startar fint med knappen på styret 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pathfinder skrev:2047274Ja jag har inte ens orkat prova kicken år, men hojen startar fint med knappen på styret![]()
heimdal skrev:2048416kört runt i garaget i vinter igen eller
vilka är de som ska till väring på lördag?
hur ser programmet ut?
funderar på att åka dit en snabbis i räserhondan
X-up skrev:2047262Ups, då ska du se upp, nästa gång du försöker starta så kan det bli så det inte är tillräckligt med kräm i batteriet.
Dessutom är det strängeligen vansinnigt att starta en hoj på vinterförvaring utan att köra den ordentligt varm, alltså inte tomgångsköra utan verkligen köra den varm. Annars bildas det bara massa kondens i motor & avgasrör.
Du menar att du startar din mc varannan dag under vinter halvåretDreas skrev:2048898Ja det måste ju var SÅ jobbigt att det får stå och rosta i det rostfria avgassytemet i kanske hela 2 dagarOch all denna kondens i motorn dessutom...ve och fasa.
Jag e där nog runt 12:00 ska till Töreboda först o koppla på batteriet ställa på den o åka sen till kompaniet...ses väl där..Pathfinder skrev:2048820Japp ett par turer i garaget har det blitt. Åker nog ut till kompaniet vid 11 tiden i morron förhoppningsvis med bågen.
heimdal skrev:2050596ny kopplingsvajer installerad.. men när ja skulle starta hojen å tesa den så sög ja ur batteriet totalt![]()
blir te å springa igång den sen
HanneZ skrev:2051637Nån som vet nån glasmästare som kan stoppa sprickor i bilrutor?
Tack!!MiSon skrev:2051676Kolla med Manfred Meinhardt i Dala i Stenstorp han fixar det hans nummer är 070-3338814
Bosanac skrev:2052464Ingen som filma eller tog kort från i dag på Mc-kompaniet??![]()
![]()
Såg det.. hade du sett mig så e inte Piskade det rätta ordet..klassades mer som "VÅLDTÄKT" men fick en fin dyr Metzler 190X-up skrev:2052602Jag han tyvärr bara filma när Jöjje piskade skiten ur bakdäcket, blev en ganska bra filmsnutt!
X-up skrev:2052602Jag hann tyvärr bara filma när Jöjje piskade skiten ur bakdäcket, blev en ganska bra filmsnutt!
Bosanac skrev:2052622Såg det.. hade du sett mig så e inte Piskade det rätta ordet..klassades mer som "VÅLDTÄKT" men fick en fin dyr Metzler 190![]()
![]()
TACK ALLA PÅ MC-KOMPANIET FÖR EN TREVLIG DAG TROTS KYLAN!
Förresten vad tjänar man som mekaniker hos er i sommar??![]()
( Jag nöjer mey med lunch ....(Kaffe o kaka)
X-up skrev:2052650Grymt! 190 profil gillar vi!
Vet inte om ni tänkte på det, men efter att ni hade börnat så kom ju ett tåg & åkte förbi, molnet med däcksröken drogs med i fartvinden runt tåget, undrar vad passagerarna tänkte![]()
Lunch är väl det minsta en mekare kan få för besväret i alla fall!![]()
X-up skrev:2052650Grymt! 190 profil gillar vi!
Vet inte om ni tänkte på det, men efter att ni hade börnat så kom ju ett tåg & åkte förbi, molnet med däcksröken drogs med i fartvinden runt tåget, undrar vad passagerarna tänkte![]()
Lunch är väl det minsta en mekare kan få för besväret i alla fall!![]()
X-up skrev:2052650
X-up skrev:2052602Jag hann tyvärr bara filma när Jöjje piskade skiten ur bakdäcket, blev en ganska bra filmsnutt!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |