Samåkning Skövde

Bosanac skrev:
2052622 Såg det.. hade du sett mig så e inte Piskade det rätta ordet..klassades mer som "VÅLDTÄKT" men fick en fin dyr Metzler 190 :D :tummenupp

det var riktigt snyggt att se dig försvinna in i dimman... :tummenupp

åkta till tidaholm för att jobba i kväll och då snöade det igen...

Last edited:
Ratus skrev:
2052603 Heimdal: Hur gick det att springa igång hojen??

Senast hade du ju rätt bra flås efteråt... :hihi

jag har inte orkat ta tag i den biten än..

får sätta A_o_D på min hoj, för han e rätt fet, så då borde vikten inte vara nått roplem iaf :D
fast iofs har ja ingen lust å springa å knuffa hoj mer i mitt liv.. jag har gjort de tillräckligt om man säger så :D

Liz Gsx-R skrev:
2052939 det var riktigt snyggt att se dig försvinna in i dimman... :tummenupp

Tackar... :Bugar Fick lite panik när det började bokstavligt talat "BLÅSA" upp rök från framkåpan uppåt..såg inga mätare elelr nått darför blev den lite varm i motorn, fick en kännsla att framdäcket oxå börnade :yoparty :D

Bosanac skrev:
2053073 Tackar... :Bugar Fick lite panik när det började bokstavligt talat "BLÅSA" upp rök från framkåpan uppåt..såg inga mätare elelr nått darför blev den lite varm i motorn, fick en kännsla att framdäcket oxå börnade :yoparty :D

ja det var snyggt..
är det några som ska ditt i dag

X-up skrev:
2052602 Jag hann tyvärr bara filma när Jöjje piskade skiten ur bakdäcket, blev en ganska bra filmsnutt!
Det blev ett nytt däck för mig också ett Bridgestone Battlax Bt-002 Racing 180/55-17 :Rockbanan

Helt gratis Tack Mckompaniet :Bugar

en annan fick jobba fredagsnatt och vaknade inte fören klockan två igår... och drog mej till tre nästan :) inte mycket lönt att åka då... Var det bra? och så vill jag se lite bilder nu tack!

Liz Gsx-R skrev:
2052939 det var riktigt snyggt att se dig försvinna in i dimman... :tummenupp

Vart jobbar du här i tidaholm då? :)

HumAnyt skrev:
2053543 en annan fick jobba fredagsnatt och vaknade inte fören klockan två igår... och drog mej till tre nästan :) inte mycket lönt att åka då... Var det bra? och så vill jag se lite bilder nu tack!

Vart jobbar du här i tidaholm då? :)

Ja tycket det var bra på kompaniet i går... det blev bara lite dyrt att åka ditt men om jag har tur så behöver inte jag betela... :banana

Ja jobbade på lilla bryggeriet... var du ute eller?... annars så missa du något bra... förutom mig allså... :banana

Last edited:
Olja Billigt

Hej allihop!

Har fixat genom OK/Q8 att jag far kopa deras helsyntetiska
SBK Racing 15W-50 olja for 1191 spann/20 liter. Literpriset for 1l flaska ar 145:-, och med detta blir det ca 59,50:-. Ska dela denna dunk med Friberg, men om nan annan vill ha bra olja billigt sa ar detta ett bra tips. Bara att knalla in och be dom ta hem, levereras pa ca en vecka.

MVH. /Lasse

pini skrev:
2053901 jobbade du på lilla bryggeriet i fredags också?

nej i fredags var ja på glada gränden men jag skulle ha varit i skara men det vara en del fel på schemat så ja fick åka till GG...
Men var ni inte ute i går då... killen som spela är riktigt bra så ni missa något då...

nu ska dra täcket över huvudet va ju där också fast de va ju några töser som jobbade i baren där

va på lb först gick te gg vid elva ungefär har du skippat den blå hårfärgen nu å är bara blond eller

okej bra då behöver ja inte skämmas så mycket då men tillräckligt för de

heimdal skrev:
2054035 klart han inte spelade.. du skulle ju tatt pengarna hans innan han hann säga kalsongstrumpa :hihi

ja det klart... vad tror du om mig...
ja har snart (kanske) en hoj som som jag måste ha pengar till...
så ja tar alla pengar ja kommer åt...
det var många jag tog pengar från igår... ja var bäst och snyggast... :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey