Samåkning Skövde

Marlean skrev:
slitpunkt.

Saken är den att jag verkligen hatar skinn, inte bara när det gäller ställ utan även vardagsjackor och annat, tycker det är tungt, varmt och otroligt obekvämt.
Hade tänkt köpa till bra ryggskydd till jackan i fråga att ha under eftersom det befintliga var lika med noll i säkerhet. Men annars så: Visst var den snygg? :tummenupp

vi har fått in den där jackan på MC-konsult om du vill komma & prova. samma pris. ryggskydd att stoppa i jackan ligger på 495:-, att spänna på sig från samma företag 1495:- . hjälm som alltid passar till allt: svart shoei xr 1000, finns också hemma. inser att man har väldigt lite att hämta på den här tråden jämte kompaniet förstås..! men du kan ju komma förbi & kika iaf! :)

Last edited:
vi har fått in den där jackan på MC-konsult om du vill komma & prova. samma pris. ryggskydd att stoppa i jackan ligger på 495:-, att spänna på sig från samma företag 1495:- . hjälm som alltid passar till allt: svart shoei xr 1000, finns också hemma. inser att man har väldigt lite att hämta på den här tråden jämte kompaniet förstås..! men du kan ju komma förbi & kika iaf!

:pannkyss
Tack så mycket, det ska jag göra. Alltid bäst att dubbelkolla så det blir rätt storlek ju. =) Och lättare att köpa något som man har provat.

Marlean skrev:
:pannkyss
Tack så mycket, det ska jag göra. Alltid bäst att dubbelkolla så det blir rätt storlek ju. =) Och lättare att köpa något som man har provat.

Kolla på Konsult du...
Dom har i alla fall trevlig personal, till skillnad från kompani-killarna :tungan

Sen tror jag inte vi har den jackan inne ändå tyvärr

Äh, fasen då! Att det ska vara så svårt att hitta en snygg jacka helt enkelt!?? Detta hade jag nog inte räknat med. Har kollat runt hela morgonen utan någon förändring, Jofamas är fortfarande den snyggaste jag har sett än så länge. Dags att ta en brunchbreak och få lite i magen.

Marlean skrev:
Äh, fasen då! Att det ska vara så svårt att hitta en snygg jacka helt enkelt!?? Detta hade jag nog inte räknat med. Har kollat runt hela morgonen utan någon förändring, Jofamas är fortfarande den snyggaste jag har sett än så länge. Dags att ta en brunchbreak och få lite i magen.

Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället :tungan

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn :D

Marlean skrev:

Vi har den svarta "Tour Lady" om du vill prova...
Sedan kan du ju handla på Konsult eller beställa en röd av mig.

Slappa skrev:
Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället :tungan

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn :D
Snygg röv i skinnställ? Jag tycker det snarare ser ut som om man skitit på sig med tanke på att det måste va extramaterial vid röven för att man ska kunna luta sig framåt.

Inskickat av Slappa
Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn

Det finns inte lack eller latex eller? ;) :rolleyes:

Fick precis in Furiajackan från Halvarsson, lite snyggare än Tour Lady. Med Outlastmembran som fördelar värmen över kroppen.

Är jag knäpp som inte ser vad ni ser tro? Dreas har också visat mig Furiajackan men jag tycker inte den var något speciellt precis? Då tyckte jag bättre om Tour.

Marlean skrev:
Är jag knäpp som inte ser vad ni ser tro? Dreas har också visat mig Furiajackan men jag tycker inte den var något speciellt precis? Då tyckte jag bättre om Tour.

hm.. för min del beror det nog på att jag vet att jag kommer att sälja MÄNGDER av tourjackor till lite för runda tanter som åker bakpå viragos i sommar.. ;)

men det är ju skillnad, DU skulle nog vara jättefin i den! :tummenupp

Fin hoj i senaste nr av bike, MKM 278. Den är nämligen min!

Haha! Köpte just Bike idag för att fjäska lite för Dreas, vad kul, då ska vi kika extra noga på den då. =)

Sidan 34!
Nu ska jag sälja grejjer, till salu: VOR-02, XJ 600-84, YZ-87, Saab 900-88
Varierande skick.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back