Samåkning Skövde

Det var kul idag Stellan,elgasen. Stum i underarmarna.
Gps ar ingen dum makapär.
Hörs.

Pathfinder skrev:
det får vi göra om någon dag.

Japp!
Grymt skoj va de! :banana
Men dem hade placerat ut stenbumlingar precis bredvid 90 gradiga kurvor, sådant borde ju förbjudas! :tungan men de är bara att ge fullgas så löser sig saken...
Måste köpa drivpaket, däck och olja innan jag kan köra nästa gång. Jag får köra gata nu tills gatsäsongen är över, sen kör vi igen! :banana

Jag är mäkta imponerad över erat grepp på grusvägarna, trodde inte ni skulle kunna ha samma tempo i kurvorna som ni hade!

Elgasen skrev:
Jag är mäkta imponerad över erat grepp på grusvägarna, trodde inte ni skulle kunna ha samma tempo i kurvorna som ni hade!

Ställ upp och gasa bara :yoparty men (över)vikten känns, jag och bågen måste banta tills nästa sässong :hihi

Halluuuu där..

Nån som ska ut å åka en liten sväng i Skövde ..
E i Skövde statoil ryd runt kl 17,30 .. häng på en liten sväng ni som kan o vill.. :)
VH // San

Jag vill ut och åka, Men kommer att ta det väldigt lungt känner inte riktigt cykeln ännu kanske dyker upp.

tack hanna föratt du släppte ut mig på vadsboleden igååår.. annars hade jag nog fantamej blitt stående där ett tag :tummenupp

2fast4hjo skrev:
Jag och jörgen tog en kort tur (8 mil)till Finngården och vägarna runt Otterbäcken idag.

Antar att du är supernöjd med din nya motorcykel :)
Finngården, Var det där dom hade så bra mat?

Nöjd med motorcykeln. Jo det kan man allt säga den nya drar ju den gammla på bara tomgången :tungan och bromsarna nyper som bara den. Jag kommer bli riktigt snabb lär jag lärt mig den ordentligt :)

Hur är det själv då Lena, Du har ju också skaffat dig en ny cykel måste väl va skönt att gasa själv?

Blir det någon "stor" samåkning mer i år? Helgen, Eller ska ni härja i skövde?

Ledsen ....

Ledsen killar för dagen .. men det blev ny bil istället för åkturen :tungan :banana , sviker inte nästa gång MVH //San

LiCrO skrev:
Finngården, Var det där dom hade så bra mat?

Nöjd med motorcykeln. Jo det kan man allt säga den nya drar ju den gammla på bara tomgången :tungan och bromsarna nyper som bara den. Jag kommer bli riktigt snabb lär jag lärt mig den ordentligt :)

Hur är det själv då Lena, Du har ju också skaffat dig en ny cykel måste väl va skönt att gasa själv?

Det stämmer bra, Finngården har super bra mat (billigt, mycket och riktig husmanskost m.m) och rekommenderas varmt om ni är i krokarna.

Jo tack att bromsarna nyper till bra har jag märkt :brinnerup , har justerat frambromsen så att den är längre ifrån mig nu. Det är kul att köra själv även om det är mycket att tänka på när man är så ovan.

Sv:n är så grymt stark på låga varv så jag behöver inte ens gasa utan bara slira lite på kopplingen för att köra igång.

Edit. :7peta *snälla*jörgen glöm inte att ta lite kort när jag kör också, får så fort går det ju inte så att du inte hinner med :rodnar :pannkyss Nyttigt för dig att "lära" dig köra sakta också :hihi

Last edited:
nu e min hoj überblargight gringo-ren...
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent :3freak

tack för hjälpen med tvätt å sånt morgan..
men du borde söka för dedär tvångstankarna du får när du ser en smutsig hoj :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT