2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
heimdal skrev:nu e min hoj überblargight gringo-ren...
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent![]()
Så upp med bildbevis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent![]()
tack för hjälpen med tvätt å sånt morgan..
men du borde söka för dedär tvångstankarna du får när du ser en smutsig hoj![]()
X-up skrev:Vassego!Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team!
![]()
HanneZ skrev:Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt...![]()
C.A.T skrev:De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.
2fast4Some skrev:Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?
Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag
2fast4Some skrev:Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?
Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag
Har du krängt några gamla däck till Toodee? Jag hörde rykas att han brände gummi som hejsan vid Boulogner i måndags. Är du inblandad på något vis?HanneZ skrev:Närå... jag har flera däck i garaget som jag kan bööööööörna upp om ja vill... Så de e inga problem
HanneZ skrev:Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt...![]()
heimdal skrev:nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGANdu har kass inflytande på mig
![]()
men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet![]()
blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja![]()
X-up skrev:Härligt!Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad!
![]()
Gäller det även Hondor?C.A.T skrev:De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.
2fast4hjo skrev:Gäsp..uppe med tuppen och nu är 100-milservicen gjord.
"råkade" få med mig lite krimkrams också.
Ses på Matfestivalen.![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!