Samåkning Skövde

Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt... :D

heimdal skrev:
nu e min hoj überblargight gringo-ren...
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent :3freak

tack för hjälpen med tvätt å sånt morgan..
men du borde söka för dedär tvångstankarna du får när du ser en smutsig hoj :7peta

Vassego! :) Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team! :tungan

X-up skrev:
Vassego! :) Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team! :tungan

hehehe... men i motogp kör de ju knappt när de regnar.. å dessutom har de anställda osm fixar sånt.. jag försöker leva mig in i rollen av en elitförare som inte behöver fixa sånt själv....

behöver nog matchande forpinnar till dedär röda handtagen :tummenupp

HanneZ skrev:
Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt... :D

De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.

Så nu var hojen äntligen fixad!!!
Så nu är det bara ut och åka. Till och med tjejen har varit på mig om att det har dragit ut på tiden. Antar att även hon är lite åksugen. Men nu inbjuder ju inte vädret till någon vidare hojåkning. Regn och annat skit.

Vi hörs och kanske ses i helgen på festivalen! Och tveka inte att komma fram och snacka lite. Oavsett fyllegrad. :fyllisar :D

Ha det bra alla!

nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGAN :7peta du har kass inflytande på mig :hihi

men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet :mad:

blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja :tummenupp

C.A.T skrev:
De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.

du är en mästare i att efterlikan en GPförare.. har ju tillomed egen mekaniker.. :tummenupp

2fast4Some skrev:
Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?

Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag

jag ska väl typ.. skita i maten å dricka sig lite ölen.. men de får nog bli på fredagen om jag inte e aptrött, för på söndag så ska jag jobba....

2fast4Some skrev:
Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?

Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag

Svårt att undvika matfestivalen så jag är nog där mest helatiden. Slå en signal när ni är i stan eller kika förbi hos mig.

//Stellan

HanneZ skrev:
Närå... jag har flera däck i garaget som jag kan bööööööörna upp om ja vill... Så de e inga problem
Har du krängt några gamla däck till Toodee? Jag hörde rykas att han brände gummi som hejsan vid Boulogner i måndags. Är du inblandad på något vis?

heimdal skrev:
nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGAN :7peta du har kass inflytande på mig :hihi

men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet :mad:

blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja :tummenupp

Härligt! :tummenupp Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad! :hihi

X-up skrev:
Härligt! :tummenupp Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad! :hihi

mmm.. om du står ut med avsaknad av trycksatt slang med vatten i så.. lite jobbigt å skölja då

2fast4hjo skrev:
Gäsp..uppe med tuppen och nu är 100-milservicen gjord.
"råkade" få med mig lite krimkrams också.

Ses på Matfestivalen. :)

vad är det för bös i mitten som är grått???

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025