Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slappa skrev:På min och Skövde_pöjk hårddisk![]()
Vaektra skrev:Dela med dig då, schyrriga då.![]()
Fresten ska du med till Falkenberg i morgon??![]()
MATSS skrev:Jörgen å Lena o gänget är ni vakna!!
tack för en trevlig festsynd bara att jag var tvungen att avbryta mitt i brännbollsturneringen...
men Team Blaargh vann stort med 1 pinne ändå
har varit på KSS med foten senan verkar inte vara helt av
fast jag litar inte på den kvinnliga utländska läkaren hon menade på att den är för svullen för att vara säker... undrar vad hon tittade på
tar en öl och dränker mina sorger
MATSS skrev:Jörgen å Lena o gänget är ni vakna!!
tack för en trevlig festsynd bara att jag var tvungen att avbryta mitt i brännbollsturneringen...
men Team Blaargh vann stort med 1 pinne ändå har varit på KSS med foten senan verkar inte vara helt av fast jag litar inte på den kvinnliga utländska läkaren hon menade på att den är för svullen för att vara säker... undrar vad hon tittade på tar en öl och dränker mina sorger
fick smisk av en paraplyflicka.heimdal skrev:nån som spöade dig så du inte skulle kunna spela eller?![]()
låter som ett bra tips2fast4hjo skrev:Du får krya på dig...kul att du och jocke kunde komma...
Det ÄR farligt att spela brännboll, kubb och airsoft, vi har nu två skadade fötter, ett knä och ett öraVi får hålla oss till motorcyklarna.
Pöjkarna kollar just nu på de mc-filmer som stellan har med sig,...det blev ett kvällsdopp i kanalen också![]()
Nu![]()
och endast busfröna är vakna....
![]()
![]()
![]()
va fan vi tar väl en jävel te
![]()
MATSS skrev:låter som ett bra tipsvem mer än jag har skadat sig? hur var filmen
![]()
borde inte du sova nu fresten! så du orkar masa dig upp till middagnheimdal skrev:nån som spöade dig så du inte skulle kunna spela eller?![]()
som sagt ..idrott ÄR skadligt2fast4hjo skrev:Har bara sett lite...e trött o ska sova snart, ögonen faller ihop...
Tänkte på midsommras när C.A.T fick en kubbpjäs på foten och jag en på knät av morgan respektive jörgen..Dock fick morgan igen då C.A.T fick in enträff på morgans öra..
kul att du har så höga tankar om mig..heimdal skrev:nån som spöade dig så du inte skulle kunna spela eller?![]()
MATSS skrev:borde inte du sova nu fresten! så du orkar masa dig upp till middagn![]()
MATSS skrev:kul att du har så höga tankar om mig..![]()
jag e k-u-u-u-u-u-uu-ngen i detta forumetheimdal skrev:självklart.. du e ju president.. de måste ju betyda att du e bra på nått.. elelr att du helt enkelt hann paxa den platsen först![]()
G-MAN skrev:jag e k-u-u-u-u-u-uu-ngen i detta forumet![]()
![]()
moppe skrev:Jaha.. kl 17.00 börjar semestern. tänkte fira in det med lite hojåkning.
Några som är sugna idag eller?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing